Wat stond er in dat verzoek:
(citaat): “ze heeft GEEN paspoort en kan dit ook niet krijgen zonder haar vader denk ik? weet iemand raad? (jaques)?” (einde citaat).
Jacques
Allemensen,
Wat ben jij een enorme azijnzeikerd zeg………….Karin wilde niks van mij, alleen een advies en who the f*ck ben jij om dit soort dingen te opperen?
Verder heb ik met jou niks, noppes en nada te schaften waarbij ikzelf wel bepaal wat ik wel of niet recht moet zetten.
Bovenstaande in ieder geval niet.
eventjes iets rechtzetten! ten eerste heb ik NOOIT aan Jacques gevraagd om iemand te ontvoeren en ten tweede heeft hij dat ook nooit voorgesteld! en dame Petra die alles o zo goed weet : voor jou informatie ik hang hier niet de hele dag over men balkonnetje te denken maar neem deel aan het leven hier en zorg net zo goed voor de huishoudelijke taken als mijn schoonzusje!als je het mij vraagt ben jij 1 van die dodelijk gefrustreerde vrouwen die ALLES doen om hier de schoone schijn op te houden,die werkelijk BLIND zijn als het over met kritiek omgaan gaat, en lees ik dit nu echt???
*WERKKRACHTEN*????
sorry hoor maar daar heb je het,wij krijgen kinderen om heel andere redenen dan om ze te aanzien als extra werkkrachten maar blijkbaar is dit voor jou dus ook juist en rechtvaardig?
en ik dring NIEMAND iets op,ik zou wel de laatste zijn,ik kom juist op tegen dat opdringen,
en vooraleer je mensen gaat uitmaken voor dorpsgek?wie is er gek hier?iemand die recht voor de vuist zegt waar het opstaat of iemand die duidelijk niet weet waar ze het over heeft en alles door een rose bril ziet?
en in dat dorp van jou schoonouders? dat klinkt als het aards paradijs,alles is daar toegelaten,daar gaan ALLE meisjes naar school,het word misschien tijd dat je de taal eens leert zodat je wat realistischer word,
iedereen hier aanvallen,uitlachen en het beter weten,ja inderdaad je klinkt als een egyptenaar,
en dan nog dit,niet dat het je zaken zijn maar ik denk dat ik al meer dan normaal geld heb besteed aan het beter en meer leefbaar maken hier voor een aantal mensen,
wat doe jij zoal als je niet andere mensen aan het afkraken bent?
en niemand zegt toch tegen jou van niet lekker hier te komen wonen in dat perfecte dorp,een paar kids te krijgen die hier o zo gelukkig zullen zijn en het slaafje te spelen voor je familie en je man?
als jij genoegen neemt met zo een leven doe dat dan ff lekker en laat degene die dat niet kunnen ook gewoon in hun waarde ja?
Volgens mij ben jij flink gefrustreerd.Ik heb het helemaal niet gehad over huishoudelijke taken,dat doet iedere vrouw met een gezin over de hele wereld,wou je daar applaus voor krijgen?Ik heb het erover dat jij zit te mekkeren over hoe de mensen daar leven en een oordeel klaar hebt over hun levensstijl.Een meisje gaat niet niet naar school omdat ze een meisje is maar omdat daar geen geld voor is.Mensen kunnen niet in comfort leven omdat ze geen geld hebben.Jij veroordeelt mensen dus omdat ze geen geld hebben en daar is simpel wat aan te doen door een paar gezinnen financieel te steunen,zodat sommige meisjes wel naar school kunnen.Wij ondersteunen ook een paar gezinnen.
Die opmerking over werkkrachten vind ik zo laag van je!Niemand krijgt kinderen om werkkrachten te hebben.Of ben je te stom om te lezen wat er staat?!Denk je echt dat mijn kinderen sloofjes zijn van mijn schoonfamilie,ze worden op handen gedragen!
En,ja,ALLE meisjes in mijn familie gaan naar school en studeren verder!Dat je dat niet wil of kan geloven zegt iets over jouw karakter.Dat jij nu zo'n rotleven schijnt te hebben,hoef je niet te projecteren op anderen.En die onzin van je dat ik niet weet wat zich afspeelt slaat helemaal nergens op.Jij weet zelf niet hoe de mensen leven,je ziet alles door een Nederlandse bril en dat gaat niet in een ander land.Uit het laatste zinnetje van je schrijven blijkt ook waar de schoen wringt,JIJ kunt daar niet leven,voor jou is het daar allemaal negatief,dat heeft niets met de manier van leven daar te maken.
Karin,wij hebben hetzelfde meegemaakt met ons nichtje die trouwde met een Egyptische man in Nederland.Ze kon hier ook absoluut niet aarden en gaf daar de Nederlandse cultuur en levensstijl de schuld van.Ze werd zelfs lichamelijk ziek hiervan.Tijdens een korte vakantie in Egypte zijn al haar klachten verdwenen en besloot ze om nooit meer terug te keren naar Nederland,ze kon haar oude baantje weer oppikken en kreeg weer al haar levenslust terug.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?