En wie zegt dat dit alleen nederlandse vrouwen overkomt.
Kijk eens naar de huizen aan de nijl in Luxor of al die andere mooie huizen op de westbank. Allemaal gefinancieerd door een slachtoffer van een egyptische man.
Doe maar, Gamil (volgens mij ben je een ‘ze’ en niet een ‘hem’ of heb ik het mis?) Ik hoop binnenkort de dame in kwestie eens te kunnen polsen.
“Wat moeten al die Moslimmannen dan toch met die ‘verdorven’ Nederlandse vrouwen dan alleen het krijgen van een verblijfsvergunning?”
Ondanks al die narigheden die jouw pas kruisen Jacques, zijn er heus nog wel interculturele relaties die wél werken en die gebaseerd zijn op, jawel: echte liefde. Ik snap dat je opmerking als ‘tongue-in-cheek’ was bedoeld, maar vind ik hier een beetje misplaatst.
ik ben inderdaad een vrouw en gewoon van Nederlandse kom af.
Zoveel Egyptische mannen zijn er nu ook weer niet getrouwd met Nederlandse vrouwen . De meesten trouwen gewoon met een Egyptische en de meeste Nederlandse vrouwen gewoon met een Nederlander.
Natuurlijk heb je misbruik maar ook andersom hoor.
Maar J. is erg ongenuanceerd. Ook op zijn eigen webside.
Lijkt wel of het het niet kan hebben dat Nederlandse vrouwen met Arabische mannen omgaan/trouwen.
J. trouw een Poolse die worden weer uitgebuid door oude dikbuikige Nederlandse mannen. Dan maar liever andersom. Als je vijftig bent is een exotische man van dertig toch te verkiezen boven een nederlandse oncharmante vijftiger. Je laat je toch uitbuiten tot zover je wil. Ik heb daar eens met een wat oudere vrouw over gesproken en die zei ik heb in ieder geval drie jaar lol. Zo kan je het ook zien.
Nu een applausje voor jezelf. Ja hoor waren we allemaal zo goed en recht door zee als jij. Niet er omheen draaiend altijd opkomend voor de zgn zwakkere. kan je je namelijk lekker zelf op een voetstuk plaatsen kan je lekker boven mensen gaan staan.Wel dezelfde normen en waarden he want anders worden we uit de groep gezet. Brrr
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?