Marsa Alam super...........

• Fransje

Wat je aan voorkeur krijgt als je een ander bandje hebt en vaker daar bent geweest weet ik niet allemaal, ik weet alleen dat er dan een fruitschaal klaar schijnt te staan op je kamer (heb ik gehoord)

Maar wij waren er voor de eerste keer en werden ook perfect behandeld en ik had via de mail gevraagd om een kamer dichtbij het strand en die kregen we ook meteen. Ik heb ookal gehoord van mensen die er voor de eerste keer zijn geweest die ook zelfs zonder vragen een kamer in de 6000 nrs kregen(nog dichter bij het strand) . Dus wat kamer betreft zal het allemaal wel meevallen met voorkeur of je vaker bent geweest of niet en in het restaurant zag ik ook geen verschil, mensen met een blauw bandje werden het zelfde behandeld als wij met een geel bandje.

• nathalie32

Ik heb al heel lang een blauw bandje en ik kreeg een kamer achteraf met uitzich op een stuk woestijn.

Ik vond de kamer prima want er stond aleen in de ochtend zon op de kamer.

Als vast gast krijg je een fruitmand en een flesje wijn.

En je krijgt 10 procent korting op de eind rekening.

Als jij voor het eerst bij de three corners komt wordt je net als iedereen top behandeld. Ik denk zelfs dat ze voor de personen die voor de eerste keer komen nog harder lopen op de hoop dat je weer terug zult komen.

BIj tree corner staat service voorop. Als je iets vraagt doen ze hun uiterste best om het te regelen of je er nou voor het eerst komt of er al 10 keer bent geweest ( dat is trouwens een goud bandje en nog iets meer voordeel)

• edwin1970

nathalie32 Schreef:

——————————————————-

> Wij zijn van 31 maart tot 14 april in Marsa Alam

> geweest 1 keer en niet weer.

> Normaal gaan wij naar El Gouna en die vinden wij

> 10 keer beter en gaan daar 24 sept weer naar toe

> voor 2 weken.

Ik ben net een paar dagen terug uit Marsa Alam en vond dit tot nu toe het beste wat ik onderwater heb gezien.Voor foto's van deze vakantie zie mijn website:

http://www.westenbergvakantiesite.nl/egypte2011_ma.html

• Sharone

Ik ben erg benieuwd.. ga 10 juli naar Three Corners Fayrouz…

• nathalie32

Beste Edwin,

Onderwater was het echt top.

Mooie vissen, practig koraal, schildpadden en morenen.

Maar boven water het hotel zelf kan voor ons kwa eten en gezelligheid niet tippen aan Rihanne in El Gouna.

Groeten,

Nathalie

• miek

Wie kan mij een plannetje bezorgen van de indeling van het hotel? Wij hadden dit van onze vorige hotels en dat is altijd leuk om te zien welke kamers waar liggen als je je voorkeur even wil doorgeven? Misschien kan iemand die nog moet gaan er even eentje vragen en dan doormailen of misschien zijn er mensen die toch nog eentje kunnen vinden in hun reisdocumenten die ze bewaard hebben? Via de site van het hotel kan ik het niet goed zien. Alvast dank!

• Sharone

Zondag is het dan zover, op naar Fayrouz!

Maar hoe zit het ook alweer met de geldwisselautomaat?

Pinpas erin, egyptische ponden eruit…of….euro's erin, egyptische ponden eruit?

Heeft iemand een prijslijst van het Wellnesscentre?

Alvast bedankt!

• Fransje

Prijslijst heb ik helaas niet voor je.

Wij deden euro`s in de geldautomaat en dan krijg je E.ponden voor terug.

Veel plezier!

gr Fransje

• Sharone

Oke bedankt, wist het niet zeker meer!

Dankje, gaat zeker lukken!

• gerard1808@hotmail.com

Maandag teruggekomen uit Marsa Alam, wij zaten in Hotel Tulip ik moet zeggen prima hotel echt waar met super personeel. Maar wat ligt dit allemaal afgelegen ik had van te voren gezien dat er in de omgeving niet veel te doen was……. maar dit sloeg alles wat een uitgestorven geheel. we zijn ook nog naar El Quisier geweest heel autenthiek maar heel vies. Nee voor ons volgende keer weer Sharm el Sheikh, el Gouna of Hurghada.wel een super fijne vakantie gehad hoor heerlijk weer en echt genoten. maar november weer 1 van de andere steden.