Marsa Alam super...........

• Fransje

Van 24 april t/m 1 Mei naar Marsa Alam geweest hotel Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort en het was echt geweldig. We gaan zeker terug!

gr FransjeB)

• zandje

ohhh wat fijn…….ik ga op 19 mei, krijg nu nog veel meer zin.

• Fransje

Als je de foto`s op mijn site ziet krijg je nog meer zin………:)

• zandje

jah, heb ik net gedaan. Super leuke foto's. Met welke camera hebben jullie de onderwater foto's genomen?

• Fransje

Wij hebben een Reefmaster Mini / SL320, hebben we een paar jaar geleden in een duikshop bij ons in de buurt gekocht.

• zandje

Fransje, is het noodzakelijk om een wereld stekker mee te nemen? In El gouna was het niet nodig maar in Marsa Alam?????

Alvast dank voor je reactie.

• Fransje

Nee hoor wij konden de opladers e.d gewoon in het stopcontact doen.

• nathalie32

Wij zijn van 31 maart tot 14 april in Marsa Alam geweest 1 keer en niet weer.

Normaal gaan wij naar El Gouna en die vinden wij 10 keer beter en gaan daar 24 sept weer naar toe voor 2 weken.

• Fransje

Het is voor iedereen anders.

Veel mensen klagen dat er niks te doen is in de buurt maar dat weet je als je van te voren goed uitzoekt wat voor een hotel het is.

Voor het snorkelen wat wij erg belangrijk vinden is het een perfecte plek omdat daar de onderwaterwereld nog mooi intact is.

Mag ik vragen waarom je niet meer naar dit hotel zou gaan of spreek je alleen over Marsa Alam zelf?

Het is echt een plek voor de rust zoeker om een weekje te gaan relaxen (in ieder geval Fayrouz Plaza) en lekker dicht bij het vliegveld.

wij hebben in ieder geval goede ervaringen en gaan zoals het er naaruit ziet eind november weer een weekje en half Februari 2012 ook een weekje.

gr Fransje

• wil22

Waar kun je deze vakantie het beste boeken?