Oja kamers dichtbij het strand
Nrs. 3021 t/m 3024 3031 t/m 3034 3041 t/m 3044 3063t/m 3064
gr Fransje
Oooh heerlijk joh,
Wij gaan in november weer een weekje terug.
Doe de groeten aan Achmed in het buffet restaurant ( de man die smorgens met zijn dienblad met verse jus orange rondloopt) Hij kreeg ieder dag wat fooi van ons en bezorgde ons iedere avond een tafeltje buiten op het terras om te eten.
Fijne vakantie toegewenst!
gr Fransje
Wij hoorden al van Fransje welke kamernummers aan het strand liggen. Waarvoor dank!!! Zou u voor ons even kunnen nakijken welke van die kamers er een terrasje in de “ochtendzon” hebben?? Ik kan zo genieten van dat ochtendzonnetje op het terras.
Wij wilden ook graag weten of je wel een visum nodig hebt in Marsa Alam omdat er niks te zien valt buiten de hotels zoals in Sharm? Of is dit nodig voor een quad of kamelentrip???
Hartelijk dank voor de kamernummers Fransje, ik heb zandje gevraagd of ze de kamernummers in de ochtenzon even wil nakijken voor mij.
Mede door jouw info denken wij er sterk over om eind oktober ook naar dit hotelletje te trekken voor een weekje rust, zon en snorkelen (en natuurlijk ook lekker eten).
Wij gaan nog even overleggen met de vrienden. Nogmaals hartelijk dank voor alle info!!
Hoi Miek,
Als je naar Marsa Alam gaat ben je verplicht om een visum te kopen alleen in Sharm heb je keuze uit 2 soorten visums
Wij moesten hem in de bus betalen want bij de bank die op het vliegveld zit was niemand te zien daar schijnt het goedkoper te zijn. Wij moesten in de bus 17 euro P.P betalen volgens de hostess en dan komt zo`n Egyptenaar het geld ophalen en zegt 2 pers 35 euro slimme gast want als je betaald zegt hij geen wisselgeld te hebben dus bij de meeste mesne had hij steeds een euro voor zichzelf, zo doet ie dat bij iedereen! Dus tip als je in de bus betaald zorg dat je gepast hebt.
Voor zover ik weet hebben al de genoemde kamers smorgens al het zonnetje wij zaten in 2016 vlakbij het strand net achter de 3000 nrs en om 6.00 uur smorgens scheen bij ons op het terras de zon al en oja ook de 6000 nrs hebben zon die liggen ook dichtbij het strand met front zeezicht maar voor zover ik zag kwamen daar meestal mensen vandaan met een blauw bandje (die krijg je als je meer dan 1 keer daar geweest bent)
gr Fransje
Hoi Miek,
Dit hotel is niet via HI te boeken alleen neckermann (of tjingo e.d maar dan gaat het ook via neckerman)
Je kan bij het reisbureau vragen als wens dichtbij het strand te zitten maar ik zou rechtstreeks naar het hotel mailen met de vraag om een speciaal kamernr. als op de aankomstdatum die kamer dan vrij is heb je grote kans die ook te krijgen.
Het plattegrondje wat ik had(ik zeg al had want ik kan hem zo snel niet vinden) stonden de kamers met 6000 nrs niet afgebeeld, dit zijn kamers die later zijn gebouwd.
gr Fransje
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?