Vannacht teruggekomen van Three Corners Fayrouz.
Wauw wat een fantastisch hotel, werkelijk alles is super hier!
Wij hebben hier geboekt voor november en vinden jouw berichtje wel hoopgevend. Heb je misschien een plannetje van het hotel van de kamerindeling? Zijn er dingen die we best wel of niet meenemen? Wij zouden heel graag dicht bij het strand zitten omdat wij 's morgens vroeg al bij zonsopgang willen gaan snorkelen en dan is het leuk als je niet té ver moet lopen. Kan je ons kamernummers aanbevelen?
Als jullie bij zonsopgang gaan snorkelen dan hebben jullie grote kans dat jullie de dolfijnen zien, ze waren er tijdens ons verblijf bijna elke dag je kon dan gewoon in het water met ze zwemmen, de dolfijnen waren zo nieuwsgierig en kwamen gewoon heel dichtbij.(wij zijn vorige week teruggekomen) lekker vooruitzicht he november dan is het hier dikke herfst, wij gaan ook in november maar dan naar Hurghada.
Wij gaan voor het eerst naar dit hotel, dankzij de raadgevingen van Fransje. Kan jij mij misschien een plannetje doormailen van de kamerindeling van het hotel, Fransje was dit zoekgeraakt en ik zou dit toch graag even bekijken voor we vertrekken maar ik kan er maar niet aan komen. Wij wilden ook nog graag weten of het veilig is om alleen te snorkelen rond 6u. Wij zijn niet terug naar Sharm gegaan dit jaar omwille van die haaienaanval vorig jaar, dat was de week nadat wij er waren en vlak bij ons hotel…ik wil gerust snorkelen zonder dat ik met een half oog moet opletten op driehoekvinnen die naderen, weet je wel?
Raad je ons aan om een zwemvest aan te doen, wegens stroming daar???
Hoi Miek,
Wij hebben wel elke keer een zwemest gedragen, we zaten Tulip hotel vlakbij Three Corners, er is daar best een fikse stroming, en voor je het weet ben je eind weg en dan terug zwemmen kost best veel kracht, beter dan met vest aan. Wij hebben zelf zwemvesten maar bij de meeste hotels kun je er 1 huren aan het strand bij de duikcentra.
Hallo,
Ik heb helaas geen kamerplannetje. Wij zaten in kamer 4181… vonden wij een zeer goede plek, zeezicht en lekker rustig gelegen (niet bij zwembad,restaurant of theater).
In het binnenrif is sowieso geen zwemvest nodig (2 trapje) en het buitenrif zou u een zwemvest kunnen dragen, maar heb dit eigenlijk niemand zien doen. Als daar een rode vlag hing gingen wij gewoon bij het 2e trappetje snorkelen. Zelfs in dat binnenrif hebben we schildpadden gezien!!
De schildpaddenbaai is ook echt fantastisch!!!!
Ik ga zeker een keer terug naar dit hotel.
De service was super, maar ook het eten was heel erg goed, geen buikklachten gehad.
Groetjes Sharone
Hartelijk dank hoor! We zijn nu weer blij dat we dit hotel uitkozen. Hebben jullie nog tips voor ons? Dingen waarvan u zegt: dat zou ik volgende keer doen, meenemen of dit hebben we daar zeker niet van doen??
Hebben jullie misschien enkele fotootjes van de kamerindeling??? en of uitzicht vanuit de kamer?? Je mag dit steeds naar mijn privé mailen. Nogmaals bedankt!!
Als je gaat snorkelen is het altijd wel belangrijk om heen tegen de stroming in te gaan dan gaat het terug makkelijker, toen wij vorig jaar bij Fayrouz waren gingen we de eerste dag heen met de stroom mee en toen was het een zware klus om terug te komen. Wij hebben altijd de nijging om naar rechts te gaan en dat was in dit geval verkeerd i.v.m. de stroming.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?