Marsa Alam super...........

• nathalie32

Fransje,

Het snorkelen is inderdaad prachtig. Er staat vrij veel een rode vlag maar als het kan is het super. Ook de baai met de schilpadden is prachtig (ook daar heb je een heel mooi stukje rif). Wij hebben met een schilpad kunnen zwemmen en dat is super.

De reden dat wij niet meer naar Fayrouz gaan is ondanks dat het een super hotel is vinden wij het te rustig en het eten vinden wij onder de maat.

Wij gaan altijd naar El Gouna (zijn er al 4 keer geweest en gaan in september weer) en dat vinden wij gezelliger en het eten vinden wij beter.

Als je van snorkelen houdt moet je daar met een boot meer en dat kost ongeveer 27 euro. Wij hebben dat ook 3 keer gedaan en alle keren dolfijnen gezien.

Wij houden het in ieder geval bij El Gouna want ook daar zit je maar een half uur van het vliegveld af en heb je geen Russen.

gr. Nathalie

• Fransje

Bij mijn weten is het hotel in nederland alleen via Neckermann te boeken.

• nathalie32

Ik heb het via Tjingo geboekt.

Je gaat dan met Neckermann maar je krijgt een extra korting.

• Fransje

Hoi Nathalie,

Het is inderdaad rustig en als je dat niet wilt moet je daar niet zijn dat klopt. het is ook zo jammer dat veel mensen dit pas achteraf zeggen als ze geweest zijn want als je alle info over het hotel goed opzoekt weet je dit al voordat je boekt.

Wij vinden bijvoorbeeld Sharm ook heerlijk daar kan je lekker rondlopen buiten je hotel. Maar deze keer wilde we echt rust om bij te tanken na een nare periode en snorkelen bij het hotel is een vereiste.Wij gingen vaak smorgen voor het ontbijt al snorkelen heerlijk, dan was het water lekker rustig en kon je goed het buitenrif op en als het wat harder waaide namen we het binnen rif of gingen we naar de schildpaddenbaai want daar si ook veel mooi`s te zien als je wat verder snorkeld en het water lekker rustig. Wat het eten betreft is ook weer persoonlijk wij vonden het wel goed , wel minder variatie als eerdere hotels maar dit was ook een kleiner hotel dan waar wij altijd naartoe gaan maar wel heel gemoedelijk. Ik denk dat zo iedereen zijn dingetjes heeft en dat is maar goed ook anders zaten we allemaal in het zelfde hotel.Al duurt het nog even voor het september is ik wens jullie toch heel veel plezier in el gouna, welk hotel ga je?

gr Fransje

• nathalie32

Hoi Fransje,

Wij gaan naar three corner Rihanna.

In El Gouna kan je heerlijk buiten lopen.

Vanaf het resort loop je binnen 5 minuten naar het stadje en daar kan je in alle rust lopen en op het teras zitten.

Met een tuktuk ga je voor 10 pond p.p naar de have waar je ook in alle rust kan wandelen.

Wat het eten betreft het was niet slecht maar Three Corners Rihanna is 10 keer beter (de grote baas van Three Corners woont op dit resort)

Jij alvast veel plezier in november.

Mocht je toch iets meer plezier willen beleven ga eens naar El Gouna.

Gr. Nathalie

• Fransje

Goede tip!

Ik ga zeker eens kijken naar het hotel waar je naartoe gaat.

Bedankt!

gr Fransje

• miek

Moet er voor dit hotel strandsloefjes mee of loop je op zand?

Wie kan er kamernummers geven die aan het strand liggen?

• Fransje

Je kan het beste altijd waterschoentjes aan doen want als je op de steiger loopt is die echt heel het als de zon goed schijnt en er weinig wind staat. Wij hebben tijdens ons verblijf heel wat mensen terug zien rennen op hun blote voeten die echt in het water moesten gaan staan om hun voeten af te koelen.

gr Fransje

• miek

Kan je die strandsloefjes dan achterlaten op de steiger? In Reef Oasis Blue Bay liet iedereen zijn slippers of eventueel handdoek daar achter en nooit werd er iets van iemand anders meegenomen. Ik vergat ooit mijn zonnebril op het ponton en de volgende dag lag hij nog netjes waar ik hem achtergelaten had, super toch!!! Zou dit daar ook mogelijk zijn???

• Fransje

Ja die kan je daar achterlaten er zijn speciale mandjes waar je alles in kan doen en ook onder de banken. Wij waren ook en keer een tas vergeten en het lag er nog netjes toen wij terug kwamen.