Politiek 2

• Jacques

Beste Henk,

Mijn stichting heeft GEEN winstoogmerk en wij behartigen KOSTENLOOS de belangen van hen die door onze ‘weldenkende’ overheidsorganisaties niet worden bijgestaan of met een kluitje het riet in worden gezonden.

Toch wordt het door Prikpagina in het algemeen NIET toegestaan om de naam en de URL van de stichting te vermelden, helaas ziet de organisatie achter de prikborden niet in dat wij zonder winstoogmerk voor het algemeen nut actief zijn.

So be it.

Jacques

• Henk

Bedankt Maaike.

Wat een geneuzel dat deze pagina niet genoemd mag worden.

Jacques jongen succes.

Henk.

Maaike schreef:

>

> Henk, je gaat in de posting van Jaques naar auteursnaam.

> Daar zie je nu ook “info” staan.

> Als je daarop klikt zie je de website waar het over gaat.

• egypte.pagina.nl

Ik snap niet waarom je dit nu zegt, ik heb recentelijk een artikel over “Storm”, althans een link daarnaartoe, gewoon geaccepteerd.

Je hoeft je dus geen zorgen te maken, wij volgen elke link en bepalen wel of het een commerciele inslag heeft of niet. Mijns inziens heeft jouw stichting geen commerciele inslag.

So Be IT –> LET IT BE ;)

• Maaike

Dat zeg je nu wel, maar onze site heeft ook geen commerciele inslag. Maar als er een verwijzing naar de tiplijst op onze stie staat, haal je die wel weg. Het is daardoor onduidelijk, waarom de ene wel mag blijven staan en de andere niet.

• Gipsy

Maaike, ben het helemaal met je eens. Jammer dat het zo vaag blijft allemaal.

Ik begrijp dat websites wel genoemd mogen worden in het gebruikersprofiel, maar in de berichten verwijderd worden.

Zeker weten dat velen jouw site met veel plezier bezocht hebben. Ik meen me te herinneren dat je voorheen toch steeds je link hier hebt kunnen geven?

Volgens mij kunnen dit soort websites en reisverhalen alleen maar een positieve bijdrage leveren aan dit prikbord.

Hopelijk wil de webmaster over alle veranderingen van de afgelopen tijd gewoon, voor alle vaste gebruikers, duidelijkheid geven. Jammer dat dit achter de schermen gebeurd en onduidelijk blijft voor de gebruikers.

Deze Egypteprikborden zijn altijd perfect beheerd, democratisch, met plaats én respect voor ieders mening en een schat aan informatie voor velen. Hoop echt dat we dit zo kunnen houden.

• Maaike

Ik ook, ik wacht nog op antwoord van Joseph.

• Jacques

:):):)

• MCM

Uiteraard ben ik het niet eens dat een kind van zijn moeder wordt weggerukt,waar dan ook,maar kinderen in normale omstandigheden,en ik ken er velen,kunnen ook in Egypte goed opgroeien!daarnaast moet ik je zeggen dat de wet tegenover de buitenlanders heel sterk is en die kan iedereen gebruiken,dus een egyptenaar heeft beslist niet meer rechten dan een buitenlandse vrouw!

Wat de papieren betreft heb ik die alleen gedaan zonder mijn exman.

grtjes

• Jacques

MCM,

1. Geeft u mij dan eens een oprechte verklaring waarom Egypte geen medewerking geeft aan de teruggeleiding van die 80 Nederlandse kinderen die naar Egypte zijn ontvoerd c.q. daar zijn achtergehouden?

2. Geeft u mij dan eens een verklaring waarom een aantal kinderen nog niet bij hun moeder terug zijn nadat de Egyptische rechtbank deze moeders in hun gelijk gesteld hebben?

3. Geeft u mij dan eens een verklaring waarom de Egyptische Ambassade volledige medewerking aan Egyptische mannen geeft als deze strijdig op de Nederlandse wet en Gerechtelijke uitspraken het kind ILLEGAAL in hun paspoort willen laten bijschrijven om hen zo via Vliegveld Brussel naar hun thuisland te brengen?

4. Geeft u mij dan eens antwoord waarom eensgelijke Egyptische Ambassade de rechten van de Nederlandse vrouw en de Nederlandse kinderen niet erkennen en eerbiedigen?

In afwachting,

Jacques

• rene

beste jaqcues,

heb je op punt twee ooit wel eens een officiele reactie gehad van de egyptysche overheid? ben erg benieuwd, want het is toch raar als de wet je in het gelijk stelt, en er gebeurt nog niets… (eigenlijk geldt dat natuurlijk voor al die punten)

groeten rene