ik heb haar dat idee helemaal niet aangepraat, ze is zelf naar mij toe gekomen met de vraag of ik weet hoe ze dit aanpakt,
en ja petra mijn schhoonzusje gaat ook over straat en kijkt ook wat ze wil maar die middeleeuwse toestanden van hiernaast zijn echt geen uitzondering en daar kan je toch je ogen niet voor sluiten????
zelfs al zijn ze *open* en *modern* ze zullen nooit de vrijheden hebben die wij wel hebben en uiteindelijk heb ik ook na 5 jaar de beslissing genomen om terug te gaan naar belgie omdat ik toch bepaalde vrijheden mis,al is het maar enkel de hand van mijn echtgenoot te kunnen vasthouden op straat,
en uiteraard als je in hurghada of andere toeristische plaatsen woont is het leven niet zo ondraaglijk voor ons als in andere steden,
wat mijn buurmeisje betreft,ik heb haar helemaal NIETS aangepraat ik denk dat ze gewoon bang word haar enige connectie met de buitenwereld ook nog te verliezen nu onze verhuis stilaan dichterbij komt en ja , jammer genoeg bestaan de misseleeuwen nog steeds hier en dan vooral wat vrouwen betreft, haar moeder vind het allemaal heel erg jammer voor haar maar zegt simpelweg dat ze geen keuze hebben,het is dit of vermoord worden,en zo heeft ze dat letterlijk gezegd