Hallo allemaal,
Nou bedankt voor de info, ga meteen kijken of onze huisarts die spuiten in mijn arm, of weet ik het waar (heb er niet zo heel veel ervaring mee) kan zetten.
Mvg.
Jos
Zelfs in Nederland kun je het oplopen… en allerlei andere rare ziektes! Alhoewel ik overtuigd ben van de mindere hygiene in Egypte, wil ik liever ook niet weten wat er hier allemaal in de keukens gebeurt :-( Zelf ben ik in Egypte nog nooit ziek geweest van het eten (ben trouwens wel ingeent). Ik heb zelfs wel eens per ongeluk kraanwater gedronken en ook daar werd ik niet ziek van. Maar goed, de een is er gevoeliger voor dan de ander. Toch ben ik ervan overtuigd dat de meeste maagklachten ontstaan door: uitdroging (te weinig water, teveel alcohol), de zon, temperatuurswisselingen (airco/wind), ander eetpatroon, vermoeidheid, etc. Ik had altijd standaard diarree na een avondje doorzakken :-)
hallo sven,
ik ga 28 april voor 10 dagen een reis maken, begin in cairo en na 2 dagen een nijlcruise van 4 dagen dan nog 2 dagen hughada om uit te rusten.
ik ga met nijl travel
gisteren inentingen gehaald, advies een hepatitus A en DTP.
goede uitleg gehad, we zitten wel in 5 sterren accommodaties, maar de verpleegkundige van de travel clinic vertelde, dat de koks wel lokale bevolking is, en toch anders met eten omgaat als in nederland.
ik twijfelde enorm over de vacc. maar door de uitleg van de clinic, was ik zo om.
en, daar ben ik blij mee.
overigens krijg ik de entingen vergoed van mijn verzekering!
fijne vakantie alvast.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?