soor vaccinatieis?

• c de hullu

hallo rene

ik heb nog een derde injectie nodig gehad ,omdat het naar die twee nog niet goed was ,deze had niet goed gepakt ,maar dit is bij ieder anders ,ik ben ook ingeent voor hepatites b dit inverband met werk in de zorg ,maar die is ook op nieuw gedaan ,had ook niet gelijk gepakt

• Maaike

Welke had niet goed gepakt dan?

Hep. A of DTP?

“Normaal” worden deze niet gecontroleerd.

Troost je, ik ben ook meerdere keren voor Hepatitis B geweest. Men wilde mij apart van Friesland naar de universiteit in Utrecht laten komen, omdat hij niet pakte. Gelukkig was de titerbepaling na de 6e keer eindelijk goed.

• c de hullu

hallo

ben net naar de huisarts geweest om het te vragen over de buiktyfus ,hij adviseerd om het zeker tedoen ,hij heeft de injecties gelijk besteld

• ikke

Bij is ook niks bekend dat er gecontroleerd wordt of de hepatitis A of de DTP goed gepakt heeft… Ben daar toch wel benieuwd naar…

Ik heb ook de hepatitis B gehad ivm met werk in de zorg en bij mij was de titerbepaling gelukkig meteen goed.

Groetjes Ikke

• c de hullu

hallo

ze hebbn dat bij mij gedaan omdat ik als kind iets aan mijn lever heb gehad,,toen hebben ze het bij mij man ook maar gecontroleerd,maar dit was wel een geluk voor mij ,want ik was dus de eerste keer niet bechermd

• Jos

Hallo,

Ik had een vraagje of het ook noodzakelijk is je te laten vaccineren indien je alleen naar de rode zee gaat en niet uit de toeristische plaatsen komt? Hurghada in mijn geval?

Mvg.

• rene

eind 2004 hebben 170 duitse toeristen hepatitis opgelopen in een goed hotel in hurghada, dus: ja, beter van wel.

• c de hullu

hallo jos

onze huiarts advisseerd het omzeker te doen ,of je nu in een heel luxe hotel zit of niet.

je weet nooit hoe er in keuken van de hotels word gewerkt

• c de hullu

hallo nog even dit wij hebben nu hep a dtp en buiktyfus

• Maaike

Klopt wat Rene schrijft. Het was zelfs een 5***** restaurant in Hurghada!