Ik moet me bij ïkke"aansluiten. Dit jaar zijn we naar maleisie geweest en onze 19 jarige zoon kreeg toch echt het advies van de travelclinic om een dtp te zetten.
carla
En wat denk je van de verplichte consults bij de GGD? Als je zelf weet welke vaccinatie je nodig hebt voor een bepaald land, betaal je toch verplicht voor het adviesgesprek. Óók als je aangeeft geen consult nodig te hebben en je alleen komt voor de vaccinaties.
Sterker nog, als je met de hele familie op vakantie gaat, betaal je voor állemaal het bedrag voor hetzelfde advies in hetzelfde gesprek!
Gezondheid voor alles, maar als dat geen geldklopperij of zelfs misbruik van de situatie is! Maja, de verzekering betaalt wel, geen probleem dus, voor velen.
En maar klagen dat die premies zo hoog worden……..
Nog een vaccinatievraag:
Doordat we onze vakantie omgeboekt hebben (eerst Turkije, nu dus Egypte) kreeg ik gisteren met de post wat aanvullende reisinformatie van het -belgische- reisburo.
Er wordt geadviseerd om je ook te laten vaccineren voor buiktyfus.
Zijn er mensen die dit hebben laten doen? Ging over “Typhim Vi” of “Typherix” en dat dat beter was/is dan de capsules (?). Eerste zou 3 jaar werkzaam zijn.
Gr. Jolanda
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?