Beste Petra,
Ja….de Libanon.prikpagina…………..da's een verhaalop zichzelf………..maar terzake.
In mijn posting van vandaag (08:25 uur) heb ik dan ook duidelijk verwoord hoe ik het zie en gelukkig gaan er veel relaties goed, tenmiste zoals een relatie behoord te verlopen.
Ik scheer dan ook niemand over 1 kammetje, dat moet je inmiddels in de gaten hebben maar het is wel zo dat die relaties die op een onprettige manier verbroken worden soms tot in het extreme gaan waarbij DE KINDEREN altijd en eeuwig DE DUPE zijn/worden, dat zie je ook bij de ‘zaak’ Ammar en Sara in Damascus/Syrie.
Alleen de zaken waren het kind wordt ontvoerd komen boven ‘drijven’ en die behalen dan de media in de hoop dat er een ‘minnelijke’ oplossing gevonden kan worden, waarbij in sommige zaken (Ammar en Sara) het media-effect juist totaal verkeerd was en hieromtrent heb ik dan ook mijn zegje op radio 1 en in de media gedaan.
Mijn gedachtegang werd niet door Donner gerespecteerd en toen heeft hij getracht mijn een ‘praatverbod’ op te leggen…………….voor zover je mij kent weet je wel wat ik met dit praatverbod gedaan heb !!!!!
Jacques