Hotels zonder kinderen

• roger

idoooooood ok kan ik mee leven,toch maar thiusblijven

• Sandra

Ik heb zelf een keer gelogeerd in Sweet Home, een hotel van een Duitse vrouw (Erika) en ik heb er erg genoten. Het is er een oase van rust en stilte, mooie kamers met sateliettv en een goede verzorging volpension.

de kamers liggen aan het strand en er is ook een zwembad.

Het hotel ligt naast Palm Beach, aan de weg naar El Gouna, op 10 min. van Dahar.

Het is kleinschalig opgezet en ik ben er helemaal tot rust gekomen.Ik heb trouwens alleen een ticket gekocht in Nederland en verder daar alles geregeld, ze heeft nl. altijd wel plaats vrij.

gr. Sandra

• Kim Binnendijk

Dank aan allen voor de goede tips!

• Gérard

haha, leuke reacties allemaal (lekker verontwaardigd)!

Wat dacht je van een homo-hotel Kim? Lekker weinig kinderen daar en al die vrijgezelle mannen laten je ook lekker je boekjes uitlezen. Lijkt mij ideaal……toch!

Maareh, of Egypte dan het beste land is om heen te gaan..

• Zonnetje

Klopt als een bus. Desert Rose (ik ben er afgelopen augustus geweest) heeft weinig kinderen in huis. Het is geen all-inclusive hotel en ligt 20 kilometer van het centrum van Hurghada. Het is heel ruim opgezet en heeft voorzieningen zat! Ik ben ook iemand die graag rust heeft op haar vakantie en die heb ik daar absoluut gekregen. Wel Russen aanwezig, maar niet zoveel als in andere hotels, want de drank moest je zelf bealen en dronken waren ze dus zeker niet!!!!