Hotels zonder kinderen

• yovan

Als je bv naar Dahab gaat, daar zijn bijna geen kleine kids te vinden, je hebt alleen niet die dure all inclusive resorts, daar, maar gewoon lokale hotelletjes en guest-house, maar kids zijn daar iig ver te zoeken, en je kunt heerlijk de hele dag relaxen op de strandstoelen , of in de bedoeinententen.

niet veel luxe maar wel heerlijk relaxed en rust.

Ik heb zelf wel kids, pubers, maar volgens mij wel redelijk netjes opgevoed, en die houden ook niet van kleine gillende kinderen, vandaar dat we afgelopen zomer voor Dahab gekozen hebben, en het is prima bevallen.

• jol

Wat ikzelf wel ervaar is dat bijv, Desert Rose in Hurghada best geschikt zou kunnen zijn. Het hotel is zodanig breed opgezet zodat je weinig tot geen last hebt van mensenmassa's.

gr, Jol

• Mij

zou zeggen blijf lekker thuis heb je van niemand last en begin zelf nooit aan kinderen of zet zelf ergens een hotel op met een verbod op kinderen misschien een gat in de markt voor al je soortgenoten (je bent toch zelf ook kind geweest)?

• ikke

Wat een onzin opmerking!!! Als je niet serieus antwoord kunt geven op een serieuze vraag, doe het dan niet….

Iedereen heeft recht op wat ie zelf willen; jij steld steld zelf vast ook eisen aan een vakantie, misschien waar wij niks van snappen…

Groetjes Ikke

• bonsai

Huur een appartement, heb je alleen last van jezelf

• mona

Goed lezen: want het gaat over de opvoeding die vele kinderen niet meer krijgen…..Dat wil niet zeggen dat Kim een hekel aan kinderen heeft maar wel aan de manier van opvoeden en dat veel kinderen van nu onbeschoft zijn.

• irene

Ik denk dat je er vrijwel niet onderuit komt. Ik heb op Cuba eens een hotel gezien waar geen kinderen mochten. In Egypte weet ik er geen. Als het echt alleen kinderen zouden zijn zou ik zeggen van, zorg dat je buiten de kindervakanties om gaat! Dat scheelt al de helft.

Maar in Egypte zit je negen van de 10 keer dan nog met die irri russen (waar ik zelf ook misselijk van werd trouwens).

Ik zeg dan, kijk eens of je dat hotel op Cuba vind. Geen last van russen en al helemaal niet van die luidruchtige amerikanen.

• sis

Vond dit weer een interessant onderwerp en kan het niet laten om ook even te reageren!

Wij reizen zelf met een kind maar erger met net zo hard als de meeste aan het gedrag van de kinderen hoor (lees: het gedrag dat niet gecorrigeerd wordt door de ouders…) Ik vind dat niemand last van ons hoeft te hebben, zowel niet van ons kind als van ons zelf. En in restaurants gedraag je je gewoon.

Wij zoeken nu speciaal een hotel op die als kindvriendelijk vermeld staat, zodat andere bezoekers dus ook weten dat daar kinderen komen. En spetteren mogen ze naar hartelust in het zwembad speciaal voor kinderen!

En ook mee eens, een kind blijft een kind, maar ouders moeten er als eerste op letten dat ze zich gedragen. Zo heeft iedereen plezier van zijn/haar vakantie.

Dit geldt ook voor andere ‘mis’dragingen natuurlijk. Wat dacht je van dronke vakantiegangers, voetballende tieners, harde muziek etc etc.

Als iedereen gewoon een beetje zich in de ander verplaatst dan komen we een heel eind allemaal!

De beste wensen voor een heerlijk reislustig 2006!

• Anton

Wij gaan zelf ook altijd naar de duurdere minimaal 4 sterren ressorts daar loop je het minste risico om van die onopgevoede schreeuwende k.koters tegen te komen en zijn ze er wel dan zijn ze tenminste over het algemeen netjes opgevoed!

Ik kan me goed voorstellen dat je als je met vakantie bent dat geblèr en gejengel de hele dag er niet bij wil hebben tenslotte ben je met vakantie en wil je kunnen genieten!

Tip ga ook buiten het hoogseizoen dan zitten de meeste op school loop je ook minder risico op een verpeste vakantie

Suc6

• roger

gewoon niet thuisblijven aub en het vacantieleven van andere niet te hard verstoren dank u