SKY

• monica

Sky is ook travelways en volgens mij oof fly4less.

• daan

Ik was met een andere organisatie,,,,,,,,,en hier ging alles fout,,,dus het gebeurd overal denk ik.

Maar laat je voorpret niet bederven,,,wie weet is het kei gaaf!!

Alvast veel plezier!!

gr Daan

• ikke

Blue sky is een organisatie in Egypte; wij hebben geboekt via neckermann en dan heb je daar de touringcars van Blue sky. Echt netjes allemaal hoor, niks op aan te merken. Maar volgens mij is de Sky die hier bedoeld wordt een andere….

Groetjes Ikke

• Ruud

Zolang er niks mis gaat is er natuurlijk niets aan de hand. Mocht je wel problemen krijgen dan is sky inderdaad een >>>>>organisatie.

Vertraginge, zoekgeraakte bagage zijn problemen die je bij iedere organisatie kunnen overkomen alleen de afhandeling daarvan bij sky is waardeloos

gr

Ruud

en toch kun je in dat soort gevallen best een goede vakantie hebben.

• irene

Dat lijkt me ook wel!

Ga er in ieder geval niet bevooroordeeld heen, want dan heb je zeker een rotvakantie!

• Me

Het enige wat ik kan zeggen is dat de accomodaties die ze hebben ingekocht, niet de meest geweldige zijn. Mijn laatste ervaring is gewoon slecht wat hotel betreft. Heb gevlogen met Martinair en dat was prima.

• monica

Dat is ook niet altijd waar.

De laatste keer hadden wij een 4* cruise geboekt en alles wat we kregen was 5*.

• Karin

Dit ben ik niet met je eens. Wij waren iets vergeten mee te nemen uit het hotel en SKY heeft juist alle moeite gedaan om ervoor te zorgen dat we de vergeten spullen weer terugkregen.

Oke, het duurde even, maar de zoon van de eigenaar heeft er persoonlijk voor gezorgd dat wij alles terugkregen!

Overigens was onze vakantie verder ook prima!

• Gipsy

Misschien heeft Sky hier meegelezen op het prikbord en de vele klachten ter harte genomen om het leven te beteren……………..

• Yolanda

Bij ons was dit niet het geval hoor. De boot was prima (5*), het hotel in Cairo was gewoon perfect en het hotel dat we hadden in Hurghada (Hilton Long Beach) was ook geweldig. Het ligt er maar net aan met wat voor instelling je op vakantie gaat. Bij ons in Hilton Long Beach waren er ook Nederlanders aan het zeuren, maar alleen over dingen dat ze bv 3 min moesten wachten om drinken te bestellen. Gewoon verwend dus!