SKY

• ekko

ik ga met sky dus kan er nu al op rekenen dat het waardeloos wordt onze 8 dagen……

• Esther

Nee hoor, wij zijn in maart met Sky geweest, geen rare dingen gehad. Maak je niet al te druk zou ik zeggen. Fijne vakantie.

Groetjes Estherekko schreef:

>

> ik ga met sky dus kan er nu al op rekenen dat het waardeloos

> wordt onze 8 dagen……

• marian

ook mijn zus en zwager zijn vorige week vertrokken met sky een perfecte vlucht gehad geen vertraging of niks dus fijne vakantie en geniet ervan.

• monica

Hoi Ekko,

Er zijn er een paar die deze site bezoeken die iets tegen sky hebben.

Ik ben nu 2x met sky weggeweest en ik heb 2x een top vakantie gehad.

Laat je niet beinvloeden door negatieve geluiden, ga lekker heen en heb net zoals ik een topvakantie.

groetjes,

monica

• Yolanda

Heb ook een topvakantie gehad hoor met SKY. Maak je maar niet druk!

• johan

Je hoort heel wisselende geluiden over Sky, maar inderdaad over het algemeen negatief. Dit geld echter niet voor iedereen dus het hoeft echt niet zo te zijn dat je een waardeloze vakantie tegemoet gaat. Verwacht gewoon niet te veel (als je hun prijzen ziet kan dat ook niet) en dan kan het alleen maar goed uitpakken.

• mona

Hoi Ekko, Hoeft helemaal niet hoor, sommige hebben goede ervaringen met verschillende vliegtuigmaatschappijen en andere weer niet, dus ach wacht af en probeer er van te genieten. Niet van te voren druk maken, heb je nix aan.. Fijne vakantie gewenst!!

gr.mona

• Ellen

Wij zijn in oktober met Sky geweest en totaal geen probelemen gehad hoor.

Ik zou zo weer boeken bij Sky.

Vlucht heen zowel terug op tijd, hotel goed en mocht je Aladin tegen komen die voor Sky werkt en Ned. spreekt, doe hem dan maar de groetjes van ons.

Dus geniet er van, voor je het weet is je vakantie voorbij.

Veel plezier, groetjes Ellen

• Carmen

Hoihoi

Ik kan niet beoordelen of Sky een goede of slechte reisorganisatie is… Maar een feit is zeker dat er bij iedere reisorganisatie wat kan voorvallen, vertraging van het vliegtuig, net wat ander reisprogramma enz. Het is natuurlijk net hoe je ermee omgaat…. en je hebt mensen die natuurlijk om het minste geringste al ……

:-) Groetjes Carmen

• irene

Is sky dan Blue Sky??

Ik weet niet beter of Neckerman gebruikt altijd Blue Sky?

Als Sky idd Blue Sky is, hoef je je nergens zorgen over te maken. Alles prima hoor bij mij. ;-)