pas op met boeken!!!

• Gipsy

Ja dat is misschien iets voor de webmaster, zonnetje, is niet jouw fout. Hier komen de reakties vaak niet onder het betreffende bericht terecht maar onderaan in de thread. Dus ff aangeven waarop je reageert is wel handig voor anderen die anders de ‘draad’ kwijt kunnen raken.

Tsja Daan, nieuwsgierig ;) ha ha hoezo ik ga mijn weekend besteden met het zoeken naar een to die begint met K!

Nou dat niet helemaal eigenlijk, maar heb persoonlijk ook veel gezien van slechte service en overboekingen en vele slechte ervaringen van anderen gehoord en gezien, dat wens je niemand toe. Jij weet als geen ander hoe erg het is als zo je welverdiende vakantie -én die van je gezin en medereizigers- toch (gedeeltelijk) in het water valt.

Ben maar blij dat je niet bij Sky hebt geboekt, daar kon je een goede afwikkeling echt wel vergeten.

Heb overigens ook ervaringen met andere to die klachten en dit soort problemen of fouten wel goed op losten.

• Marjan

Kras???

• Gipsy

Jaaa een prijsvraag is misschien een goed idee………

Daan, zorg jij voor de hoofdprijs????? ;)

• daan

hahaha grapjas!!!!

Die hoofdprijs hou ik lekker zelf,,,hopelijk wordt het goed opgelost.

En de hoofdprijs is??????????????

misschien een gratis vakantie?

Als dat eens zou kunnen,,,hihi

Ach tja zo kunnen we er toch nog een beetje om lachen……

• mariska

tja, ik begrijp wat je bedoeld, ook wij zijn naar hurghada geweest en ons resort was ook overboekt..

ook wij hoorde dat op het vliegveld was, en dat terwijl ze het ook best van te voren wisten.

met een verassing werd ons verteld dat we naar een ander hotel gingen en dat het maar voor 2 nachten zou zijn.

na die twee nachten zou er in ons geboekte hotel plek zijn, en konden we over.

(wel werd er meerdere keren verteld dat het hotel waar we de eerste 2 dagen zouden blijven volgens hun veel beter was en daar gewoon voor 2 weken plek zou zijn)

wij voelde een addertje onder het gras, en zijn die zelfde dag met taxi nog naar “ons hotel” geweest.

bij de receptie vertelde ze ons dat het hotel niet voor 2 maar voor 6 dagen vol zat.

met heel veel bellen naar nederland en problemen met de eyptische reisorganisatie (socantours) hebben we uiteindelijk na de 2e dag een kamer gekregn.

Het probleem word gewoon verschoven want wanneer er weer nieuwe gasten komen zal er weer een overboeking zijn.

verder is alles goszijdank goed opgelost en dat is meer omdat wij erg op ons hoge poten hebben gestaan.

is niet leuk, en jammer dat het zo moet, maar ik laat mijn vakantie er niet door verpesten.

dit was voor ons de 3e keer egypte, en ik kan volmondig zeggen, volgend jaar weer.

• ekko

ben ik mooi klaar mee ga met sky ,,moet maar thuis blijven als ik dit zo lees

• daan

nee hoor,,,,,,,,,,gewoon gaan.!!!ik had helemaal niet geboekt bij sky!!!!!

Was een hele andere maatschappij!!

En overboekingen kunnen bij iedereen voorkomen.

In ons hotel waren er ook van neckermann,,,dus laat je pret niet bederven!!!

Sorry als ik je aan het twijvelen heb gebracht!!

Hopelijk krijg jij wel je verdiende geweldige vakantie,,,,,,,wij hadden deze keer gewoon pech!!

Veel plezier alvast!!

gr Daan

• daan

tja mariska met 2 personen is dat misschien mogelijk,,,,maar wij waren met 10 waaronder 6 kleine kinderen.

En ons werd gewoon gezegd ,,,,,,neemt u dit hotel niet????dan moet u op straat slapen,,dus we hadden geen keus…

Schandalig eigenlijk als ik eraan terug denk!!

• Karin

Heb juist hele goede ervaringen met SKY gehad!

• sas mv finn (30-07-04)

wij zijn ook met ons zoontje gegaan en het is prima gegaan. finn was toen net 1 jaar geworden en er waren geen problemen

dus wat dat nou weer te maken heeft met onvoorbereid op vak gaan???????????\

hoe veel mensen gaan wel niet naar spanje en turkije en zijn ook overgeboekt… dat kan daan niks aan doen?!!!!!!!

ik vind het weer een typische reactie van mensen die geen benul hebben en zomaar even een reactie op het bord neer pleuren om interressant te doen ofzo???