Negatief reisadvies

• Henk (Safaga)

backpackster Schreef:

——————————————————-

> Ik heb zo'n bruin vermoeden dat je voorlopig (in

> ieder geval dit jaar) niet meer naar Egypte hoeft.

> Gelukkig ben ik net geweest en heb ik nog kunnen

> genieten van al het moois in de Sinai en Cairo!

Ik mag toch hopen dat je ongelijk hebt, want ik heb op dit moment t/m de zomervakantie 3 tickets in huis…

• Luxor2011

Sorry voor de overlast in Egypte, maar kom snel terug!

• froetie

Tuurlijk!!! Wij moeten wel! Mijn schoonfamilie woont in Egypte en wij kunnen deze mensen echt niet zo lang missen hoor!!!!! We zijn net terug dus een paar maanen kunnen we nog wel w88!

• hildie64

Wij hebben geboekt voor 4 maart naar Sharm el sheik,hebben contact gehad met reisburo,maar er is nu tot 14 februari negatief reisadvies,wilde we annuleren kostte het ons 420 euro verlies.Dus dan wachten we maar af en zo gauw we advies krijgen voor omboeking gaan we maar naar de Canarische eilanden,jammer eigenlijk hadden ons zo verheugd op Egypte

• mirandachelsea

Op de arke site staat dat alle reizen tot en met 31 maart zijn geannuleerd!

• hildie64

Ja maar wij gaan niet via Nederland(arke) wij gaan via Düsseldorf (air berlin) denk dat die andere richtlijnen hebben als de nederlandse maatschappijen,dus voor ons is afwachten naar 14 februari.

• Kagie

Wij vliegen met jet air. Zij geven negatief reisadvies t/m 14 februari.

Ook voor ons is het afwachten.

• Mark-02

Sky Tours gaat vanaf 20 februari weer vliegen naar de Rode Zee. Ik zou op de 19e vertrekken met 3 nachten Cairo dus ik verwacht alsnog een annulering. Dan volgend jaar maar Egypte…

• hildie64

Wij zouden 4 maart vertrekken en zijn vandaag gebeld dat de reis geannuleerd is.Wij gaan nu dit jaar dan maar naar de Canarische eilanden,ook lekker en warm.

• Kagie

Jet air is vandaag van 14 naar 16 februari gegaan met het negatieve reisadvies.

Het kan nog steeds!! Heel hard duimen.