>>>> maar de uitspraak van de Geschillencommissie IS eerlijk en bindend.<<<<
Ik ben zelf 2x met sky tours naar egypte gegaan en ik ben over allebei de keren uitermate tevreden geweest.
Sky is een prijsvechter en dan kan je ook verwachten dat de accommedatie iets minder is dan verwacht. Echter wij hadden de 2e maal 3* geboekt en hebben de hele vakantie in een 5* hotel en op een 5* boot gezeten. Wij hadden dus absoluut niet te klagen. Tijdens dezelfde vakantie zaten echter ook mensen in hotels tegen blinde muren aan te kijken. M.a.w je moet bij Sky een beetje mazzel hebben.
Ik heb echter ook laatst vernomen via via dat Neckermann ook overboekt en ook bij Thomas Cook zijn wel eens problemen. Een jaar geleden haalde iemand hier op het PB Niletravel helemaal onderuit, terwijl anderen er weer mee weg lopen. Dus ik denk dat er overal wel wat is.
Dat neemt niet weg dat je met je klachten naar een geschillencommissie moet.
Het mag niet zo zijn dat een reisbureau eenzijdig zaken veranderd en de toerist moet dan maar opdraaien voor het ongemak of de kosten.
Stuur idd je klacht naar de geschillencommissie. Ze zullen de problemen zeker herkennen en een eerlijke uitspraak doen. Let wel op dat je dit binnen 3 maanden na terugkomst doet en je Sky eerst de kans moet geven te reageren.Misschien komen ze wel met een goed voorstel. Doen ze dit niet wacht dan niet langer als die 3 maanden anders kan je fluiten naar je geld.
'Succes.
Gr,
Sherif
He Sherif,
Hartelijk bedankt voor je welgemeende adviezen; we zullen ze zeker gebruiken; alleen is het ons niet om geld te doen, maar willen wij, dat Sky tours , beter met zijn klanten omgaat en dat er niet onnodig geld (onnodige transfers; dure telefoontjes, ed) verloren gaat, de reis kan dan iets goedkoper worden.
groetjes Ron
Snap wat je bedoelt. Ik wil echter geen collega touroperators gaan zwartmaken hier, dat zou niet echt netjes zijn. Het is ook heel moeilijk gebleken om touroperators echt op hun prestaties aan te pakken. De ANVR zou dit moeten doen, maar lijkt blind voor de vele klachten bij sommige touroperators en spekt zijn zakken flink via de geschillencommissie en de licentiekosten die zij van de touroperators ontvangen. Wat werkt is met een grote groep bij programma's als kassa en dergelijke aankloppen, maar dit zal alleen hun naam schaden, maar je zal er het bedrijf zeker niet door om kunnen gooien.
Groetjes,
Sherif
NileTravel.nl
Nou meneer Sherif, als u namens een reisburo of to spreekt, komt dat bij mij na het lezen van uw vreemde beweringen niet bepaald als een professioneel bedrijf over.
Het is nl een hardnekkig misverstand dat de ANVR er zou zijn voor de klanten, het tegendeel is juist waar.
De ANVR is juist een belangenorganisatie voor de reisburo's en to's.
Het is zeker een belangenorganisatie voor de reisbureau's en to's, maar tevens is het een keurmerk voor de klant. Een lid van de ANVR moet voldoen aan de standaards die door hun zijn gesteld. Voldoet een lid niet moet die zich verantwoorden. De ANVR heeft veel promotie gedaan om eventuele klanten juist bij een ANVR lid te laten boeken, omdat het dan goed in orde is.
gr,
sherif
Hetgene wat mij heel erg stoort van Skytours zijn de misleidende reclame die ze maken, zie je een advertentie in de krant, Egypte 5* hotel all inn 399,- nou denk je dan dat is een leuk prijsje dus maar even shoppen op internet blijkt het voor 3 dagen te zijn…… nou maar dat is leuk 1 dag heenvlucht 1 dag terugvlucht blijft er over 1 dag all inn haha nou zo kan ik het ook hoor. Toen ik weer eens een aanbieding van hun kreeg per mail heb ik hierop gereageerd en dit voorgelegt wat denk je……. gewoon geen antwoord nou ja zeg. nou dan heb ik al gegeten en gedronken. Toen ik een keer belde om te vragen of ze bij de ANVR en de SGR waren aangesloten kon degen die mij aan de telefoon te woord stond daar geen antwoord op geven ik most maar de volgende dag terug bellen, dat komt bij dan toch zeer ondeskundig over hoor.
Ben ik blij dat ik alleen maar goede ervaring heb met Sky,alleen de discussie met je visum win je niet van hun,maar voor de rest prima.Neckermann heeft de laatste tijd ook veel overboekingen en ga je naar mindere accos….Ook ben ik met Sky naar Portugal geweest…PRIMA….
We hadden een heel goedkoop app.terwijl ik meestal naar dure allinn hotels ga,was ik hier zeer tevreden over en ga er zeker met Sky nog een keer heen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?