Luxor

• Ruud

Hoi Monica

Wij hebben nog niets geboekt,de bedoeling is 1 maart en houden de

neckermantickets van 109 euro scherp in de gaten!!!!!!!! We hebben wel onze

zomervakantie naar Tunesië al geboekt.

Groeten Ruud.

• monica

Ach ja, je hebt luxe paarden en werk paarden he.

In ieder geval een fijne vakantie in tunesie toegewenst.

Groetjes,

Moncia

• Rene

Mee eens, het ‘Would you like to see my Nubian banana?’ hoor ik al vanaf mijn eerste keer in Egypte. Maar, dat me midden op de bazaar sex aangeboden wordt door een jochie dat mijn zoon had kunnen zijn, daar sta ik wel van te kijken ja. Vooral omdat het zo openlijk is. In al de keren dat ik in Luxor geweest ben is me dat nog nooit gebeurd. En even voor de kijker thuis: ik ben ook homo.

Wat je schrijft over de dames die in Luxor op zoek zijn naar een smakelijke jonge blom, ook dat heeft altijd bestaan. Als ik het vergelijk met mijn voorgaande bezoeken zie je het wel veel meer.

• monica

Dat van die vrouwen is niet alleen bekend maar ook zichtbaar.

Menigeen paleisje op de westbank is gefinancieerd door een buitenlandse vrouw waarvan bekend is dat ze wel een zeer jonge minnaar hebben.

Ik denk dat er in de komende tijd wel meer zal veranderen in luxor. De cruiseboten meren straks buiten luxor aan om beschadiging door uitlaatgassen aan de monumenten te voorkomen. En de gerucht van vrij reizen steken weer de kop op.

Hiermee zou een hele groep nieuwe toeristen naar egypte komen, denk ik.

Luxor als stad zal er veel netter uit gaan zien, iets wat natuurlijk een grote groep toeristen juist zal waarderen.

Maar alles zal waarschijnlijk ook duurder worden. De eerste prijsstijgingen hebben zich al voorgedaan per 1 november.

Ze noemen het vooruitgang. Maar of de egyptenaar hierzelf iets aan heeft?

• Anna

Ik weet niet wat ik lees hoor! Openlijk aanbieden van sex? Ik weet niet hoe ik daarop zou reageren… (boos of lachen). Maar daar kleed ik me (daar) toch te zedig voor dus kan me niet voorstellen dat dat me gebeurt :-) Tja, ik was een paar jaar terug al zo geschokt over wat ik qua beeldjes in de museumwinkel aantrof, had zoiets buiten Griekenland nog niet eerder elders gezien en associeerde dat helemaal niet met Egypte… okee, als een ghafir met zijn stok het apparaat van de god Min in de tempels aanwijst, maar die kennen we al jaren…

Een brug ter hoogte van Karnak, jakkes!!! Ik vond het al zo'n mooie oplossing dat ze de brug zo'n eind ten zuiden van de stad hebben gebouwd, lekker uit het zicht. Die lichtzee 's avonds in de verte stel ik niet zo op prijs, maar ja, de vooruitgang hè. Als ze zoiets nu ook bij Karnak gaan maken… bah.

Verder moet iedereen het qua sex allemaal gewoon zelf weten, daar vel ik geen oordeel over, behalve: doe het veilig alsjeblieft !!

Een vrouwelijke kennis (begin 50) heeft ook een Egyptische ‘echtgenoot’ van …24! Ik geef haar geen ongelijk: het is een absolute spetter, een echte farao. Er is al genoeg ellende op de wereld, dus als je het (een tijdje) leuk kunt hebben, waarom niet?