Egypte posters farao,s

• monica

Hoe zat dat ook al weer “ga met de muis naar de rechterbovenhoek”.

• monica

Ik heb er thuis een hangen van “joadoor”. Het betreft hier Tutanchamon.

Als je gaat zoeken bij google op joadoor kom je vanzelf wel bij hun website met eventuele verkoopadressen. Succes ermee.

• Ronald

Monica, je goede smaak buiten beschouwing gelaten, adviseer ik “alt-control-delete” in te drukken. Dit is de geheime toegangscode op deze website, voor nog meer (gratis!) prachtige plaatjes aan de muur in je eensgezinswoning!

• rene

Ik wil er niet al te veel woorden aan vuil maken want op dit forum hebben we het over het fantastische land Egypte en niet over taal maar het is wel degelijk belangrijk, beste Frans e.a. –> WIJ hebben het over Egypte, ik heb jou nog niet over Egypte gehoord: Geen tip, geen vraag en geen aanvulling op een discussie die over Egypte gaat.

We zijn toch geen ongeletterde kinderen? Iedereen kan toch de basale regels van het schrijven onder de knie krijgen? Mensen doen gewoon hun best niet meer om netjes met elkaar te communiceren in de publieke ruimte. –> Wil je er wel even rekening mee houden dat er soms ook kinderen reageren? Komt niet vaak voor, maar soms dus wel.

Het forum zou er zoveel prettiger van worden als iedereen een beetje aandacht besteed aan de formulering en spelling. Nu lijkt het echt net of er kinderen krabbelen op het forum. –> Ja, dat kan dus.

Kunnen we niet met elkaar afspreken dat als mensen niet de moeite nemen met spaties e.d. werken wij ook niet de moeite nemen die mensen een reactie te geven?

–> Afgezien van deze thread, waar heb jij op gereageerd dan? Ik heb je naam in geen enkele reactie gezien.

Uiteraard is er een verschil in opleiding tussen mensen en hoeft de spelling niet helemaal goed te zijn maar iedereen weet toch datjeniet zomoetschrijven,maar dat daar gewoon fatsoenlijke spaties tussen moeten? –> Ja, maar zoals Frans ook al zegt: Maak het niet groter dan het is, we zitten hier niet om nederlands te leren. Ik zal je gelijk vertellen waarom ik normaliter nooit met hoofdletter schrijf: omdat er nog een René is. Daarom ben ik rene, kan iedereen ons makkelijk uit elkaar halen.

Je reactie op Monica (een ‘ vaste ’ gebruiker op dit forum) vind ik ook niet erg netjes, ze maakt een grapje, gewoon lollig bedoeld, en wat doe jij? Je gaat haar persoonlijk aanvallen, zo komt dat althans wel over.

• huggie

erg

• rene

zou minister kok er al achter zijn?

• Frans

Beste rene, wil er nietal te veel woorden aan vuil maken tja. En wat je er dan uitkraamt allemaal, sorry hoor maar of je leest niet eens of je bent gewoon stekeblind. Zou zeggen kerel doe normaal en hou die wijze praat toch voor je.

metvriendelijkegroetFrans

• rene

beste frans, ik heb de text van ronald gekopieerd, en met pijltjes gereageerd. zoveel ‘wijze woorden’ staan er niet in mijn text.

• Frans

Zit me toch dwars rene,volgens mij haal je mensen door elkaar. Ben sins kort bezoeker van dit prikbord en beleef hier veel plezier aan,maar als ik jou reactie zo lees denk ik waar heeft hij het over. Doe heerlijk mee met het geven van tips, aanvullingen en discussies. Heb toch het gevoel dat je mij verwisseld met iemand anders, ook het gaval monica is mij een raadsel, heb alles nog eens nagekeken maar kan niets ontdekken. Zat met veel plezier op dit prikbord maar dat is mij nu wel een beetje ontnomen.

Vriendelijke groet Frans

• Frans

Geloof nu ik dit zo allemaal eens aandachtig lees, dat ik een beetje te snel gereageerd heb, mijn excuus rene. Begrijp nu wat je bedoelt, ben net wakker daar zal het wel aan liggen denk ik. Gelukkig maar want ik vind dit een geweldig mooi prikbord, en heb mijn lol hierin dus nog niet verloren. Kan slecht tegen onrecht in welke vorm dan ook, daar heb ik helaas te vaak mee te maken gehad. Maar ik zie toch dat ik ernaast zit en en vind ook dat je dat dan recht moet zetten. Mijn excuus rene. Ook hier kunnen kinderen van leren dat het geen schande is om je ongelijk toe te geven.

Alvast een goed weekend Frans.