Egypte posters farao,s

• Lies

Halllllllo

Ik heb een vraag,waar vind ik posters van Farao,s?Of uit die tijd?Ik zoek er al zo lang naar ,maar kan het nergens vinden,wie weet dat? Bedankt.

• Lies

Hallo,ik deed wat verkeerd geloof ik,ik zoek posters van Farao,s of andere mooie posters uit die tijd,wie weet waar ik die kan kopen?bedankt

• Ronald

Beste Lies,

Interpunctie, interpunctie! Ik hoop niet dat je kinderen hebt…

• rene

lekker boeiend, maar als je dan zo nodig moet zeuren, doe het dan wel goed: het is nl. witruimte en apostrof.

• Ronald

Rene, als je wilt zeuren om mijn gezeur dan kan dat maar doe het dan wel goed: een apostrof is een leesteken… hetgeen weer onder de interpunctie valt.

• rene

helaas moet ik je hierin nog gelijk geven ook.

• Frans

lekker belangrijk

• Ronald

Ik wil er niet al te veel woorden aan vuil maken want op dit forum hebben we het over het fantastische land Egypte en niet over taal maar het is wel degelijk belangrijk, beste Frans e.a.

We zijn toch geen ongeletterde kinderen? Iedereen kan toch de basale regels van het schrijven onder de knie krijgen? Mensen doen gewoon hun best niet meer om netjes met elkaar te communiceren in de publieke ruimte.

Het forum zou er zoveel prettiger van worden als iedereen een beetje aandacht besteed aan de formulering en spelling. Nu lijkt het echt net of er kinderen krabbelen op het forum.

Kunnen we niet met elkaar afspreken dat als mensen niet de moeite nemen met spaties e.d. werken wij ook niet de moeite nemen die mensen een reactie te geven?

Uiteraard is er een verschil in opleiding tussen mensen en hoeft de spelling niet helemaal goed te zijn maar iedereen weet toch datjeniet zomoetschrijven,maar dat daar gewoon fatsoenlijke spaties tussen moeten?

• Loona

Amen.

• Frans

Is ook wel zo beste Ronald, maar er zijn ook mensen die niet zo handig zijn met het toetsenbord. Beetje aandacht is wel goed maar maak er geen helszaak van.

Vriendelijke groet Frans