Hebben jullie het gehoord dat er 17 mense gedood zijn in kerken in alexandrie? het is echt te gek voor woorden dat sommige mensen zo doen
christenen altijd gastvrij? ik denk niet dat je dat hard kunt maken. door de eeuwen heen is het eerder andersom geweest. de reden dat ik reageer is dat je het wel erg zwart-wit neerzet met ‘de’ chr. en ‘de’ moslims. het moet toch mogelijk zijn om normaal naast elkaar te leven. ja dat hoop ik ook, maar dat zal nog wel even duren, kijk alleen al naar je eigen zin:
1 dode is ook al erg genoeg vooral omdat christenen (de goeden blijkbaar) altijd gastvrij geweest zijn t.o.v de moslims (de slechten blijkbaar). ik denk dat het belangrijker is om de oorzaken aan te pakken in plaats van een vinger te wijzen. ik kan met de beste wil van de wereld niet zeggen dat ik in de situatie van de dader niet hetzelfde gedaan zou hebben (bijv. in armoede opgegroeid, weinig onderwijs en een kwaad-prekende iman die al jaren een bekrompen beeld van de werkelijkheid geeft)
toch? of heb ik nou zo'n kronkel in mn kop. (en natuurlijk vind ik elke dode er ook één te veel)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?