eindelijk!

• gelukkig mens

Een tijdje geleden heb ik gepost dat mijn man zijn visa aanvraag goedgekeurd was. Na aan de laatste eisen te hebben voldaan heeft hij vandaag zijn vliegtuig ticket betaald, verzekering geregeld voor 3 maanden en……morgen mag hij zijn visa ophalen!

Hij zal zaterdag 22 april komen en ben zooooooooooooooo gelukkig!

Wilde het even kwijt……

• Frans

Fijn voor jou van harte en hoop dat jullie een mooie toekomst tegemoet gaan.

Groetjes Frans.

• gelukkig mens

dank je wel……..ik begin me nu pas een beetje te realiseren dat we alles to zover succesvol verlopen is en dat hij echt hier zal komen….

• carla

Hiep Hiep Hoera !!

Fijn voor je .gelukkig mens schreef:

>

> dank je wel……..ik begin me nu pas een beetje te

> realiseren dat we alles to zover succesvol verlopen is en dat

> hij echt hier zal komen….

• elisabeth

Blijft hij hier drie maanden of wil hij zich hier gaan vestigen.

• gelukkig mens

Hij zal hier blijven gelukkig. Het zal heus niet altijd makkelijk zijn maar samen gaan we ervoor.

• mohamed mido

He He eindlijk samen dat heel leuk maar wij zijn heel moilijk mensen daar hij is aktief ik dacht hij kom niet hier om thuis te blaijfen he zou graag werken ok .je snap wat ik bedol hij moet naar school om de taal te leren daarnaar kom het moilijkste dat hij kan de nieuwe kultuur kan komenderen en daarnaar kom dat hij moet werken heb jij voor hem werk klaar of je zo jij hem naar CWI man zonder opleideing zonder taat misschen jij ben blij nu maar daarnaar kom de problemen voor jij kon jij niet daar blijfen gewoon voor baar dagen vakantie ja oke maar niet voor om te wonen ik dacht je was voor baar dagen daar bij hem thuis leuk vakantie dat is waar?

hij dacht ok dat is hier de pradijs maar dit is niet waar hier is het heeeeel moilijk voor een man zonder werk ik ben niet negatef maar dat is de waarhied laat hem gewoon voor vakantie hir te kom kijkn laat hem zien de liefe hier en dan vrag hem hoe is het alles hij wel blijfen of niet veel succes en sorry alles ik heb wat faut gezacht ik kom ok uit Luxor en ik weet hoe de mensen denken over het liefe hier in Nedreland

Groetjes

Mohamed mido

• Frans

Zal ook niet makkelijk zijn Mohamed en wat jij zegt komt gewoon uit je hart, maar wie zijn wij om geluk in de weg te staan. Voor een Nederlander zonder werk valt het ook niet mee en is het leven ook niet makkelijk. Denk dat iedereen recht heeft op een kans en dat het hier ook geen paradijs is komt men wel achter.

Hoop dat jij wel gelukkig bent hier en anders heel veel sterkte.

Groetjes Frans

• mohamed mido

Hoi Frans

weet jij in Egypte of ale landen gaan de mensen op vakantie de mensen daghten dat jullie ben zo rijk ik ok was in de begening zo maar toen ik hier kuam ik zie dat niet alles is waar de auto de huis de klieden de geld alles is misschen van de Bank maar de mensen weet niet dat hier je moet werken of je hebt probleme maar in Egypte kan iedreen jow holpen en dat kost niet veel maar hier ha ha ha daar komt de problem misschen zij voel blij nu voor dat zijn man hier komt maar he moet werken ok en ik weet zeker dat hij wel niet thuis blijfen ik heb 3manden zonder werk toen ik hier koum en ik heb twee opliedeing tot ik heb vast baan dat was van allang maar nu alles is moilijk met het visum en de paper hop ik de beste voor de gelukkig mens maar laat hem alles vakantie komen laat hem kijken hoe het liefe hier AUB AUB AUB AUB en dan vrag hem dat hij kom bij jow wonen alle beste

Groetjes Mohamed mido

• monica

Hoi Mido,

Ook weer terug. Ik hoop dat je het lekker hebt gehad in Luxor.

Ik wel in ieder geval.

Groetjes,

Monica

Sorry, dat ik je daar niet heb gesproken, ik had geen telefoonnummer.

Ik heb wel gesproken met ruud en die zie ik hier in nederland waarschijnlijk ook nog wel een keertje.