eetgewoontes

• Ira

Hartstikke fijn al die reacties!! Miriam ik stuur je een mail met een ander e-mail adres.

Voor mensen die nog meer weten: HEEL GRAAG!!

• Marjolein

Pas ook op met grillen dan,want ze hebben de gewoonte om de plaat in te smeren met olie/butterghee!

• Ira

Shit zeg, dat is wel balen. maar bedankt voor de tip!!

• scuba-rene

misschien is het handig de hotels waar je heengaat vast te mailen, dan kunnen ze er rekening mee houden.

• Ira

dat had ik me ook al voorgenomen. Heb nu de adressen van de hotels, dus ga ze even op inertnet opzoeken. Bedankt vor het meedenken.

• carla

Hoi ira,

Mijn dochter at wel gewoon brood. In nederland aten we alisonbrood en in Egypte kocht ik of het baladi brood, het brood wat de egyptenaren aten en waar je voor in de rij moest, staan of het voorverpakte brood uit de winkels. Ik kan me niet herineren of daar melk in zat. Ik kan me wel herineren dat het brood snel oud werd, dit kan een teken zijn dat er inderdaad geen vetten inzaten. Ik weet het niet precies. We gingen wel gewoon uit eten maar omdat het een intolerantie betrof luisterde het niet zo nou. Ze nam vaak spagetti maar het is moeiijk om er achter te komen of ze boter gebruiken oid. Wat ze in in ieder geval veel at was fruit. Meloenen, aardbeien en mango. Aardbeien alleen als we ze thuis hadden gewassen en “ontsmet” Als het kan moet je wat producten van nl meenemen zodat ze altijd nog een tussendoortje kan hebben waarvan je weet dat het geen problemen oplevert. En ik begrijp inderdaad dat er tegenwoordig overal mac donalds zitten alhoewel ik niet zou weten wat de samenstelling en hoe de bereiding van een hamburger is.

Geniet ervan! Wij gaan in juli.

groetjes carla