Egypte of Tunesie

• Gipsy

Rob als je nog meer eerlijke vergelijkingen wilt, zou je deze vraag ook eens kunnen stellen op het prikbord van tunesie.pagina.

Daar kun je dan weer antwoorden verwachten vanuit een ander oogpunt.

Maar of het jullie keuze makkelijker zal maken?

• Ingrid

Ik stem voor Egypte :-)

• Zonnetje

Rob, hoe belangrijk is de temperatuur voor jullie? In Egypte is het eind mei al erg lekker en in Tunesië komt het qua temperatuur wat later op gang. Als je naar Tunesië gaat zou ik wel een Riu hotel of een ander hotel van een bekende keten nemen. Weet je zeker dat je goed te eten en te drinken hebt. Als je ook iets wilt zien: ga dan naar Egypte, in Tunesië is er op dat gebied toch echt wat minder aanbod.

Succes met jullie beslissing.

• Ingrid

Hoi Rob,

Wat spannend zeg zo'n vliegreis als het al zo lang geleden is! Maar wel leuk spannend natuurlijk :-) In Hurghada kan ik je wel wat hotels aanbevelen maar dat is altijd afhankelijk van je budget en je persoonlijke wensen. Ik kan je aanraden om eerst zelf een aantal hotels uit te zoeken en vervolgens deze keuzes op het prikbord te zetten met de vraag of mensen hierop willen reageren.

In ieder geval succes met je keuze!

Groeten,

Ingrid

• René

Eeeeuh, misschien een heel stomme vraag, maar als je all-inclusive gaat, wat wat maakt het dan eigenlijk uit waar je heen gaat? Volgens mij zijn de 4 en 5-sterren all inclusive hotels wereldwijd zo ongeveer hetzelfde.

Mocht je in je vakantie ook nog willen gaan bezienswaardigen, dan wordt het een ander verhaal!

• Tiffany

Een Nijlcruise is vaak ook all-inclusive, althans, vol pension maar bovenal zeer uniek!

Dat vind je niet in Tunesie of waar dan ook.

En Rob, ook erg romantisch!! ;-)

's Avonds op het dek in je luie stoel of samen op je zonnebed met een heerlijk zwoel tempertuurtje naar de schitterende zon kijken die achter de zandduinen en palmen wegzakt…….

Ik krijg alweer heimwee………

• Ingrid

Domme vragen bestaan niet hoor :-) Maar er bestaan wel degelijk grote verschillen tussen de all-inclusive hotels en al helemaal als je het all-inclusive in Egypte vergelijkt met bv dat in de Caribbean. In Egypte loopt het soms maar tot 22.00 uur, zijn de verse vruchtensappen/cappucino/ijsjes/minibar niet inbegrepen en er is ook een groot verschil in kwaliteit. Ik kreeg als reisleidster regelmatig opmerkingen van “vorig jaar op de Dominicaanse Republiek was het veeeeel beter”…. daar hadden ze wel gelijk in maar de prijs is vaak 3x zo hoog! Lees altijd goed de brochuretekst erop na om teleurstellingen te voorkomen.