Hallo Gipsy,
Om het lange verhaal kort te houden, het is voor ons al een jaar geleden en we hebben afgelopen november een geweldige vakantie in Egypte gehad en gaan volgend jaar weer.
Wij hadden vorig jaar een ongeluk onderweg, een geschaarde vrachtwagen, waardoor wij 3 uur stilgestaan hebben.
Wij hadden meerdere malen telefonisch contact opgenomen met de r.o. op Schiphol en die zouden, als wij te laat zouden zijn, iets voor ons regelen.
Wij waren 2 minuten! te laat, het vliegtuig had ook nog eens 3 kwartier vertraging, maar we mochten niet mee, zij hadden de incheckbalie ook niet op de hoogte gesteld. Wij zijn door hen van het kastje naar de muur gestuurd, ze deden helemaal niks, en wij zijn maar teruggereden naar Groningen, het reisburo waar we geboekt hadden hebben 2 tickets geregeld voor een vlucht naar Hurghada 2 dagen later, (we moesten naar Sharm), en zouden aansluitend de boot nemen voor de overtocht, thuis op het internet gecheckt blijkt er helemaal geen boot te gaan, terug naar het reisburo de volgende dag, bleken we gelijk te hebben, na check, check en nog eens check door de t.o. ging er de volgende ochtend definitief, dus vrijdag een boot, wij wilden anders niet meer, we zouden maar 8 dagen. Aangekomen in Hurghada, blijkt er op vrijdag ook geen boot te gaan, dus buiten de extra vliegtickets die we gekocht hadden kwamen er nog 2 hotelovernachtingen bij in Hurghada. Vanuit Hurghada contact opgenomen, tickets voor de boot geregeld voor zaterdag, de bestelde taxi kwam niet, ons hotelvoucher was ingenomen en wij hadden een andere voor 3 nachten gekregen voor Sharm, de beloofde gids was niet bij de boot in Sharm, we stonden daar midden in de woestijn, taxi geregeld, eindelijk in Hilton Sharks Bay, hotel wist niet dat we kwamen, hebben gelukkig wel een kamer gekregen, ophaaltijd terugvlucht pas na meerdere malen bellen onzerzijds op het nippertje gekregen. Al met al een geweldige stressboel, en zonder in details te treden is dit dus ook al een lang verhaal geworden. Gelukkig kunnen we nu gekscherend zeggen, de een gaat een weekend Centerparcs, wij hadden een weekend Egypte. Zaterdagmiddag eindelijk op de plaats van bestemming, dinsdagochtend terug.
Daarom begrijp ik Daan ook, ik kan me dus voorstellen hoe machteloos en boos je kunt worden.
Groetjes Hendrika