Hotel Marsa-Alam met huisrif

• vogelnestj

Beste allemaal,

Ik zoek een hotel voor een week met vertrekdatum 29 of 30 juni voor 3 personen. Nu heb ik zelf al het een en het ander gezocht en ik kwam bij de hotels Sentido Oriental Dream uit en Three Corners Fayrouz. Ik ga met twee broers en we vinden het wel fijn om gewoon een cocktailtje te drinken. we zoeken dus eigenlijk een hotel waar de cocktails in het all-inclusive zitten. Daarnaast graag een hotel met huisrif en waar je weinig last hebt van oostblok mensen. Heb zelf niets daartegen maar je merkt vaak dat het eten er op afgestemd wordt. Heb je een andere suggestie: het budget is 700-750 euro, goedkoper mag natuurlijk altijd;)

Hopelijk kan iemand me helpen

• Fransje

Mijn man en ik zijn in Fayrouz geweest, geen oostblokker gezien maar de hotels in egypte waar wij geweest zijn waar ze wel aanwezig waren hadden wij er geen last, is maar net hoe je jezelf daar op insteld vind ik, gewoon relaxen en negeren. cocktails aanwezig maar bedenk wel je bent in egypte en daar zijn cocktails heel anders dan bijvoorbeeld het caribisch gebied(waar wij ervaring mee hebben), maar ze waren wel te drinken. Fijn snorkelen toen wij er waren.

Over 6 weken gaan wij naar Braya Bay Reef resort

op de onderstaande link kan je eventueel kijken naar het verslag en foto`s van Fayrouz.

Succes

gr Fransje

• Marsa123

Hallo, net terug van Egypte, Marsa Alam. Geweldig gehad in all inclusive hotel Sol Y Mar Dar El Medina. Uitstekend kleinschalig hotel met verwarmd zwembad. Klein stukje lopen naar het strand. Een rif voor de deur en het is dan ook prachtig snorkelen. Goed eten, aardig personeel, nette ruime kamers. Ga zo weer terug.

• josschie

ook in Fahrouz plaza geweest was super snorkelen, echt grote zeeschildpadden gezien en het koraal onaangetast.

voor de minder goede zwemmers is er een stuk waar je niet direkt in de zee bent,maar waar wel mooie vissen zitten.