waar is het hurghada prikbord gebleven ???

• joke

Raar,

wilde vanmorgen nog wat op prikbord van Hurghada plaatsen, maar toen ik op “bericht posten” klikte……. kreeg ik de melding……. prikbord hurghada bestaat niet meer……

Jammer ! Prikbord bood veel aan informatie.

Voor de webmaster: geef ons de prikpagina van Hurghada terug !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

met groeten,

joke van den berg.

• steven

Dit was het dan …….:(:(:(

• mini

Misschien kunnen we hier nog dingen blijven lezen en posten.

Anders moeten we maar verder op de Rode Zee startpagina.

Wel raar dat we er helemaal niets van gehoord hebben dat het stopt.

Erg jammer.

Groetjes Mini.

• joke

Hoi Steven en Mini,

zolang deze pagina nog “in de lucht” blijft/hangt….. moeten we deze dan maar zolang gebruiken……..

groetjes,

joke.

• steven

Hoi Joke,

Dan maar op deze pagina, de rode-zee pagina is helemaal doods, maar wel in kleur:S, nu nog

zoveel mogelijk vaste prikkers hier zien te krijgen, jij heb vast wel een hoop contacten in je

lijst staan, kun je ze hier uitnodigen?

Groetjes Steven

• joke

hoi steven,

heb, denk ik maand terug, m'n hele map via privé-berichten van de hurghada-pagina eens in de “opruiming” gedaan….

staan er nog maar paar in….. dus….. helaas,

kan hooguit via deze pagina “de vaste” hurghada lezers op de hoogte brengen….. maar dan ben ik wel een paar dagen “zoet” mee…… want je kunt niet paar namen tegelijk invoeren……. ook niet via de gewone email…… want je kunt de emailadressen niet zien.

Toen ik naar outlook.com overging…… zijn er ook een heleboel verdwenen…..

Heb zo nog een half uurtje over……. moet nog aan de borduur voor de vakantie in april…… kleine (borduur)kadotjes maken om mee te nemen…..wél zelfgemaakt !!!

Ook nog een paar van die dingen voor de man op de soekh met z'n karretje waar je van alles kunt kopen…..naalden, elastiekjes enz…… kan die dan ook mooi verkopen, heeft die ook eens wat anders op z'n karretje liggen…..

Andere oplossing:

Als iedereen nu eens zijn/haar kennissen zelf mailt……hebben we het zó weer voor elkaar….. voor zolang het duurt…… en anders gaan we gewoon verder met die rode zee-pagina…….staat van mij al wat op….

groetjes,

joke.

• joke

Hoi steven,

als ik www.egypte.startpagina.nl in toets……. krijg ik net zo'n rode zee-pagina te zien maar dan dus over egypte….., maar daarop bij doorklikken naar prikbord…… kom ik wel weer op deze pagina uit.

De startpagina van Sharm idem…….spoorloos……..prikbord…. kom je ook op de rode zee pagina uit……

Had die nog opgeslagen onder favorieten……. maar denk dat zowel deze als van sharm binnenkort dus ook “uit de lucht” gaan…..

joke.

• edwin maks

Goedendag allemaal,

bericht van Joke gekregen dat we hierop verder kunnen gaan. Thanx Joke.

Heb naar de mensen met wie ik gemaild heb een berichtje gestuurd.

Hoop dat deze site inderdaad niet zo snel uit de lucht gaat, alhoewel deze nog een beheerder heeft.

Groet en veel schrijf / lees plezier.

Edwin

• steven

Als deze prik er ook uit gaat……dan maar naar; rodezee.startpagina.nl/prikbord

Voor Joke, heb Aart, Miriam en agnes uitgenodigd op bovenstaande prik

Steven

• edwin maks

@ Steven, helaas is dit forum voor mij niet bereikbaar.

Heb jij een idee?