Waar naar toe??

• Jeannetteke

Half november wil ik met z'n 6sen(allemaal volwassenen) naar Egypte op vakantie…jubileum.

Tis onze eerste keer naar Egypte en we gaan voor de zon :)

Mijn wensen zijn:

Mooi snorkel gebied

Dichtbij centrum zodat we ook wat anders zien dan hotel en zand

Weinig russen

Geen lange transver tijd.

Marsa Alam valt af…..een grote zandbak :)

Niks buiten hotel :(

Dus dan is mijn vraag Sharm….Hurghada…El Gouna ????

Of nog wa anders…

Let me know….greatings

J

• BiancaK

Reef Oasis Blue Bay Resort in Sharm el Sheik vonden wij geweldig! Mooi rif voor de deur en je kan zo van de pier af het water in.

Groetjes,

Bianca

• agnes

Hallo Jeanette.

Heb je een privé berichtje gestuurd.

Je krijgt hem binnen in je mailbox o.v.v. noreply, op de link klikken om te openen.

groetjes Agnes.

• josschie

Arabella azur in hurghada

super snorkelen eigen huisrif.

Dichtbij Nieuwe haven en winkels

• josschie

let op dat je een hotel neemt met verwarmd zwembad rond deze tijd

De zee is heerlijk maar zwembaden koud.

• lisa

Hallo Jeanetteke,

Ik zou voor El Gouna gaan! El Gouna is een mooi aangelegd dorp met een goede infrastructuur. Het beschikt over een zeer goed ziekenhuis, een golfterrein, een prachtige marina haven met zeer mooie jachten. Soms leggen oliesheiks aan.Verder leuke winkeltjes, de verkopers zijn zeer vriendelijk en absoluut niet opdringerig. Alles is er mooi en schoon. Ook heb je de mogelijkheid daar te fietsen of met een toektoek (voertuig met 3 wielen) het dorp te verkennen. En met een bootje kun je door de lagunen varen. Verder een gratis bioscoop onder de sterrenhemel, een aquarium en een kleine souk met typische egyptische waren. Ook kun je er lekker wandelen zonder dat je lastig gevallen wordt.

Vele goede hotels, ik zou aanraden minimaal voor een 4* hotel te gaan. Je kunt gebruik maken van Dining Around, dit houdt in dat je in verschillende hotels ‘s avonds kunt gaan eten. Wanneer het hotel evenveel sterren heeft als het hotel waarin u verblijft betaalt u niets extra’s. Is het hotel van een hogere categorie dan betaalt u iets bij.Een prima manier om andere hotels ook eens van binnen te zien en te leren kennen. Verder 's-avonds diverse activiteiten zoals een orientalische show.

Groetjes,

Lisa