Huidige situatie Cairo en Luxor

• Gilbert

We willen eind mei naar Hurghada op vakantie. Dat het daar vrij rustig is, is algemeen bekent. Echter willen wij dit keer ook een excursie maken naar Luxor en een twee daagse trip naar Cairo. Hoe is de situatie daar? Is het te doen als Europeaan om daar vrij rond te lopen? En is alles te bezichtigen of zijn er zaken die vanwege de omstandigheden gesloten zijn.

Hoor het graag.

• agnes

Hallo Gilbert.

Heb je een privé berichjte gestuurd.

Je krijgt hem binnen in je mailbox o.v.v. noreplay, door op de link te klikken kun je hem openen.

groetjes Agnes.

• Pipo1234

Hoi Agnes,

Wil je mij svp eem kopietje van dit privébericht doen toekomen?

• agnes

Is verstuurd.

groetjes Agnes.

• steven

Hoi Gilbert,

Wij gaan deze zomer het omgekeerde doen, 2 dagen Luxor en 1 dag Cairo (met vliegtuig), naar mijn weten is alles gewoon te doen, heb er alle vertrouwen in. Wij gaan wel onder begeleiding van een prive chauffeur en gids, dit geeft wel een groter gevoel van veiligheid, die zijn de hele dag bij je, ik heb dit alles geboekt bij Miriam Kok uit Luxor.

Heb een mooie vakantie en laat nog eens horen hoe het was.

Gr Steven

• Gilbert

Hoi Steven,

Bedankt!

Heb Miriam gemaild via de Kingfish site. Krijg (nog) geen reactie. Misschien iemand een email adres?

• agnes

Hai Gilbert.

Had je de site ook al privé door gegeven.

Moet de goede zijn. Misschien heeft ze ff geen tijd gehad, Miriam kennende mailt ze je zeker terug.

groetjes Agnes.

• Miriam Kok

Hi Gilbert,

Ik heb de offerte net naar je gemaild en ik hoop dat jullie er enthousiast van worden.

Agnes en Steven, thanks voor jullie ondersteuning!

Hartelijke groet uit Luxor,

Miriam

• marianne1954

Net terug uit egypte en daar ruim 3 weken geweest

meeste tijd in cairo gelogeerd en alles is open en prima te bezoeken….geen problemen ondervonden en alles super veilig

dus iedereen kan met een gerust hart naar egypte op vakantie en de mensen aldaar zullen blij zijn als jullie komen want het is super triest dat er zo weinig toeristen zijn….de mensen hebben het heel moeilijk en de toeristen zijn zeker nodig om het velen weer wat makkelijker te maken en weer wat te kunnen verdienen..

heerlijk land en prachtige mensen…geniet er van het is de moeite meer dan waard