marsa alam

• Jos.H

Na heel veel lezen op o.a. dit forum. Heb ik eindelijk onze droom vakantie gevonden.

We willen gaan naar Hotel Three Corners Triton Sea Beach Resort in Marsa Alam.

Heb wel een vraag. De meeste aanbieidngen vliegen vaar Hurghada, weet iemand hoever of hoelang dit met de bus is?

Ook andere tips zijn welkom.

Alvast bedankt.

Jos

• anja

Hi Jos,

volgens mij is het wel een paar uur met de bus. Ik ben net terug en heb via Arke geboekt, die vliegen rechtstreeks maar de resort liggen ook verspreid en niet bij Marsa Alam zelf. ik dacht de Three Corners redelijk dichtbij het vliegveld ligt.

Succes,

Anja

• Marsa123

Net terug van Egypte. Zijn met ISROPA gereisd naar Marsa Alam hotel Sol Y Mar Dar El Medina. 10 min. van vliegveld. Goed hotel, lekker eten, geen rus gezien, aardig personeel. Gewoon helemaal top. 3min van strand met eigen rif.

• josschie

Fahrouz plaza geen russen en 15 min vanaf vliegveld superrrrr

Wij vlogen vanuit dusseldorf met een tussenstop in luxor (gaat heel snel en je hoeft er niet uit) mooie vlucht gehad met uitzicht over de nile (kon leuke foto's maken)

Daarna in no time over de woestijn en geland op marsa alam airport.

Retour ging rechtstreeks nonstop.

• anja

Transavia en Arke viegen gewoon op Marsa Alam met soms een tussenstop van 20 minuten, Hurghada ligt 300km ervandaan dus zou ik niet doen,

ze hebben gewoon een eigen vliegveld. Ik weet niet bij welke touroperator je dit hebt gezien maar is erg onlogisch.