Iemand ervaring met kingfisher tours

• Eddyb

Wij gaan eind april een weekje naar Marsa Alam en zijn van plan om van daaruit een uitstap te maken naar Luxor. Wij zijn er nog niet uit of we de uitstap boeken via de reisorganisatie of dat we de uitstap zelf (met een lokaal agentschap) organiseren. Op het internet ben ik op een webpagina van de organisatie kingfisher tours gekomen. Deze wordt blijkbaar gerund door een Nederlandse. Heeft iemand ervaring met hen ?

• steven

Hallo Eddy,

Mijn ervaring met Kingfisher is, dat voor deze zomer een dag(vlieg) excursie Cairo en een 2-daagse Luxor (vanuit Hurghada) heb geboekt. Ik heb veel mailcontact met Miriam Kok hierover gehad, ik had nogal veel vragen en twijfels, maar Miriam heeft steeds alles goed en geduldig uitgelegt, ik heb hierdoor een heel goed gevoel gekregen over Kingfisher, kijk anders ook nog even op,

wereldwijzer egypte forum, staat ook veel over Kingfisher op en hun gastenboek uiteraard.

Wat betreft vliegen naar Luxor, ik kan het fout hebben, maar ik dacht dat dat niet mogelijk was op 1 dag en dat het altijd via Cairo gaat.

Veel succes en ik hoop dat je antwoorden krijgt op je vragen. Laat je nog horen wat het wordt?

Gr Steven

• Eddyb

Beste Steven,

Heb een mailtje gestuurd naar Miriam en het is inderdaad niet mogelijk om via hun “Luxor by flight” te doen vanuit Marsa Alam (Egypte Air vliegt niet vanuit Marsa Alam). Maar ze hebben een goed alternatief voorgesteld. Alvast bedankt voor je informatie.

Met vriendelijke groeten,

Eddy

• Ton

Wij hebben een nijl cruise met hun gedaan uitstekend verzorgd op gehaald van uit Hurghada nijl cruise zelf een vlucht geboekt van Aswan via Cairo naar Hurghada gr Ton

• E

Een aantal jaar terug hebben wij met Kingfisher tours een aantal excursies gemaakt en ik kan niet anders zeggen dan dat alles zeer goed verzorgd was. Miriam is bij ons in het hotel (Luxor) geweest om alles te bespreken. Een aanrader dus.

• aart bos

leuk mens, leuke man en lieve, leuke kinderen, dus lang leve miriam. dat is slechts leuke bijkomstigheid als je ervaart hoe perfect haar organisatie is. wij hebben intussen ervaring met luxor, de tocht met de prive nijlcruise op een super 10-persoonsschip ( dahabiya ), de excusrsies en verblijf in cairo en in alexandria. dus durf ik na uitgebreide ervaring haar aan te bevelen!! we weten intussen de weg in dit mooie land, maar wat is het heerlijk als iedereen op tijd is en de afgesproken accomodatie perfect klopt met het afgesprokene,

genoeg, zoek het uit!