Verplicht konvooi vanuit Luxor per 5-3-2012

• Miriam Kok

Door continuerende oponthouden op de weg tussen Luxor en Qena worden vanaf 5 maart 2012 de konvooien vanuit Luxor weer ingesteld.

De mogelijke vertrektijden zijn:

• 7.00 en 10.00 uur: Luxor – Dendera (Abydos is op dit moment niet te bezoeken).

• 8.00, 14.00 en 18.00 uur: Luxor - Hurghada

Vooralsnog is er geen verplicht konvooi vanuit Hurghada naar Luxor ingesteld.

Vriendelijke groet uit Luxor,

Miriam Kok

• anja

Hi Miriam,

Laat ik nou 6-3 naar Luxor zijn geweest. Helaas erg lange rit vanuit Marsa Alam met overstap in Safaga (zie boven) Heen hadden we wel een konvooi met alleen een auto van de toeristenpolitie en terug om 18;00u

reden we alleen. Volgens de reisleidster was de nieuwe weg nog niet open en/of veilig jaja, had ik nou vorige keer toch maar vanuit Hurghada gegaan, was toch korter geweest haha.

Groetjes,

Anja

• steven

Hoi Miriam,

Probeer het hier maar (bericht verwijderd op Hurghada prikbord:(), ik heb gehoord dat het konvooi inmiddels weer is opgeheven, klopt dat?

groetjes Steven

• Miriam Kok

Hi Steven,

Wij kregen vanmiddag ook te horen dat ze er weer mee gestopt zijn, wel fijn hoor.

Nu kunnen we weer onze eigen snelheid bepalen, het konvooi reed soms erg hard ::o.

En hoeven we jullie programmatijden toch niet te veranderen.

Overigens is ook Abydos inmiddels weer bereikbaar.

Hartelijke groet uit Luxor,

Miriam

• steven

Dank je Miriam,

Snap niks meer van die beheerder op Hurghada prikbord, zal nu ook wel een ban krijgen(td)

Groetjes Steven