corendon, boek er nooit

• brit

wat is dit ‘n slechte reisonderneming zeg,10 uur vertraging met ’n keioud vliegtuig, zou niet meer mogen vliegen,is mijn mening,

'n hostess, die geen beltegoed had, toen we het dringend nodig hadden!!!, dezelfde hostess die haar excursies afkapt, snorkelen hoef je niet te doen je ziet toch niets, quadrijden, nee daar hoef je geen speciaal kleding voor aan, dat kan goed op slippers, ja dan dank je de koekoek, daar krijg je als begeleiding 2 russen die vinden alles goed, als ze maar hun geld beuren, deze dame(denise)vind haar eigen belangrijker als haar gasten

.in het hotel waar wij zaten, vond de gastvrouw haar ook erg ammetant, en ik zag dat daar nog maar tot april Corendon komt, das ook niet voor niets,

zo ik hoop dat mensen hier iets aan hebben, en denk niet dat ik voor de prijs bij Corendon heb geboekt, nee zij kwamen als eerst met de carnavalsweek, en ik wilde echt zeker zijn dat we dan weg konden, maar daar denk ik toch voortaan wel anders over.

• Henk (Safaga)

Goh, ik had juist een heel positieve ervaring.

Goedkoper dan andere aanbieders.

Meteen bediening, geen geleur met koptelefoons.

Geen gezeur over een paar kilo overgewicht.

Op tijd vertrokken, op zowel de heen- als terugreis.

Kussentjes en dekens op de stoelen.

Vriendelijk behulpzaam cabinepersoneel.

Tsja, ik heb verder geen hostess nodig om een geslaagde vakantie te hebben.

Henk

• brit

wij zouden ook geen hostess nodig hebben gehad, daar iemand van ons gezelschap iets liet liggen in het vliegtuig, iemand op de airport was zo vriendelijk om ons te helpen, want de hostess gaf niet thuis(mijn man was naar de bus gegaan, en toe hij vroeg of hij ons kon bellen, zei ze ik heb geen beltegoed, me man wilde haar 10euro betalen, maar nee hoor hij mocht niet bellen, dat was te duur), ja toen de bus weg moest, toen kwam ze ons halen, en zei tegen ons ik heb alles geregeld, komt goed met de aangifte, niet dus, ze heeft niets geregeld, ze heeft er 1 nagemaakt, en daar was ze nog trots op ook.

Vliegtuig is in 3 weken tijd 3x moeten terug keren naar Schiphol, en was echt vies (brood van de voorganger zat nog in de stoel!!), kringen op de zittingen,stukken van het tapijt, het enigste positieve waren de kussentjes en dekens,(maar die waren op de terugreis gebruikt, dus die zaten toen ook onder de plekken en haren)

Van heen konden we nog i pads huren van terugkomst waren ze die vergeten(hoe kan je dat nu vergeten)

van Hurghada naar amst, werd iedereen streng gecontroleerd op overgewicht, en wie dat had(1 kilo erover), kon gaan betalen(lekkere bijverdienste voor Corendon)

maar onze vakantie was wel leuk erg leuk zelfs, daar heb ik geen hostess ofzo voor nodig, tsja

• Henk (Safaga)

Dus omdat jullie zo dom zijn om dingen in het vliegruig te laten liggen, en je vindt dat de reisleidster niet adequaat reageert op een door jullie gemaakte fout, moet een heel bedrijf aan de schandpaal?

Jammeren over een Ipad die niet te huur zou zijn….

Kringen in de bekleding ….

Stukje brood van de voorganger in je stoel ….

Zat jij in al die vliegtuigen die terug moesten…

Kortom voor mijn gevoel een hoop gezeur en misplaatste stemmingsmakerij …

• brit

HÉ hENK heb jij aandelen ofzo bij Corendon, lijkt er wel op, je voelt je nog al aangevallen, en jij bent zo goed, jij vergeet nooit iets. en je hoeft niet te reageren op dit soort berichten, maar och als jij je ei kwijt wilt, en mensen wil afkatten ga je gang hoor, dan zijn ze bij jouw thuis ook weer blij, dat je ,je stoom hebt af geblazen,ben je misschien daar wel vriendelijk tegen ze(dat hoop ik maar, moet er niet aan denken, dat zo iemand thuis ook nog eens tekeer gaat)

• Henk (Safaga)

Dag Brit,

Nee, ik heb geen aandelen bij Corendon.

En ik voel me niet aangevallen, maar als ik jouw overhaaste reactie lees, dan is mij wel duidelijk wie er zich hier aangevallen voelt.

Natuurlijk vergeet ik ook wel eens wat, maar dan zoek ik de schuld bij mezelf en als dat niet het geval is, heb ik het fatsoen om eerst eens een klacht in te dienen bij degene die een oplossing zou kunnen bieden en zou ik zeker niet meteen een heel bedrijf aanklagen met allerlei subjectieve gevoelens.

Henk