nederlandse chauffeur met auto

• scarabee

hallo allemaal…

ben je of kom je naar cairo , en heb je een auto/chauffeur nodig ? neem gerust kontakt met me op . ook voor appartement verhuur, direct van de eigenaar ,airport pickup ook mogelijk,

ben een nederlandse egyptenaar en spreek vloeiend nederlands/arabish/engels..

groetjes uit cairo

• backpackster

Ik hoor slechte berichten uit Caïro. Familie is er iedere dag ontzettend lastiggevallen. Bij de piramides, bij Egyptisch Museum, Khan el-kahlili (maar daar roep je het ook een beetje op je af, denk ik), down town… Dit jaar kies ik er bewust voor niet naar Caïro te gaan en ik hoop dat het elders beter is. Het klein beetje toeristen dat nog voor Caïro kiest komt niet meer terug ben ik bang… En ik vind dat heel erg rot voor de bewoners die het wél goed met je voor hebben.

• scarabee

klopt helemaal ,,het kwam al voor ,, alleen nu veel erger ivm de revolutie en de teruglopende toerisme, je noemt ook plekken waar je beter begeleid kan gaan ,, en zelfs dan werken de guids/chauffers samen met de handelaren , en wordt je r een oor aangenaaid. Ik ben net verhuisd naar cairo en hoop een betere egypte te zien na de revolutie al zal dat zeker nog een tijd gaan duren. Ik blijf optimistisch

In de tussentijd wil ik nederlanders die nog wel cairo willen ontdekken graag begeleiden en rondrijden en hopelijk een eerlijke mooi beeld van egypte meegeven.

Dus backpackster hoop niet dat je Cairo opgeeft,, Cairo heeft ook veel moois te bieden ,, en ik laat je dat graag ooit een x zien ;-)