buggy of jeeptour elgouna

• brit

Hallo, weet iemand of je 'n buggy of jeeptour kan doen vanuit El gouna,en dan het liefst 1 die laat in middag begint, zodat je de zonsondergang kan meemaken

heb dit wel met n quad gedaan maar nu hebben we kinderen bij, en lijkt het ons leuker|(lees veiliger)

bvd

• steven

Hallo Agnes,

Petje af voor jou!!! Zo actief op zoover en andere sites! Hoeveel vragen heb jij al niet beantwoord?

Vind het zelf een beetje jammer dat je 9 van de 10 keer geen respons krijgt op je antwoorden, ik zelf beperk me

grotendeels op vragen over sindbad.

Groetjes Steven

• brit

hoi Astrid, hartelijk bedankt voor je snelle reactie, hier kan ik wat mee!

• agnes

Hallo Steven.

Dank je wel voor dit mooie compliment.

Ik vind het leuk mensen te helpen in zoverre ik dat kan. Voor nieuwe mensen is het ook wel moeilijk te zoeken met de zoekfunctie. Weet ik het antwoord op de vragen niet ga ik googlen, en nog eens googlen, hahaha. En ik geef niet zomaar op.

Ja, dat komt wel voor dat mensen niet reageren maar krijg toch ook wel reacties hoor.

Heb wel eens dat privé berichtjes niet geopend worden en dan baal ik best wel een beetje, denk ik waar doe ik dit voor.

Heb al tig keer de excursielijst van Marsa Alam door gestuurd, net nog weer één, leuk. Staat op het bureaublad bij me, ff aanklikken en weer iemand blij.

Helaas heb ik op jouw vraag over Egyptair geen antwoord, hahaha, erg hé. Heb hier echt geen ervaring mee. Heeft Miriam Kok hier geen antwoord op voor jou hoe je dit het best kunt doen.

Hallo Brit.

Ik heb een nieuwe naam, Astrid, hihi, lijkt er totaal niet op maar maakt niet uit.

Geniet van de mooie zonsondergang en de vakantie.

groetjes Agnes.

• steven

Hoi Agnes,

Ik heb al contact met Miriam, heb al een 2-daagse Luxor excursie geboekt bij haar. Maar ik wil daar eventueel Cairo aanvast plakken

of op een andere dag. Miriam heeft mij geadviseerd maar helaas heeft ze geen glazen bol!

Ik ben bang dat mijn vraag in t andere draadje een onmogelijke is:D

Groetjes Steven en keep up the good work(tu)

• brit

ik bedoelde natuurlijk Agnes, in mijn bovenstaand bedankje, ik had je bericht al gelezen, en ik heb ze ook al n mail gestuurd, maar ik kreeg n antwoord, wat over Sharm ging, dus ik probeer het nog n keer

• agnes

Hallo Brit.

Had je privé ook ff een berichtje gedaan omdat ze mijn berichtje aan jou verwijderd hebben, flauwwwwwwwwwwwww.

Maar je hebt de gegevens nog.

Succes, ze staan ook goed aangeschreven.

groetjes Agnes.

• Startpagina Egypte beheerder

Geen linkjes plaatsen he :)

• agnes

Ok, zal eraan denken.

Na verwijdering van mijn berichtje heb ik U een berichtje gedaan op het prikbord welke U ook weer verwijderd hebt.

Ging over een topic waarin ook een link vermeld stond wat niet verwijderd word.

Mijn vraag aan U is dan, waarom zij wel en ik niet. Dat mag ik toch vragen en dan hopen op een antwoord van U.

groetjes Agnes.

• Startpagina Egypte beheerder

Yep, dat kan, kom je prive, dan leg ik het nog een keer uit.