Vlucht Amsterdam-Hurghada met Arkefly

• BiancaK

Heeft iemand ervaring met de vlucht Amsterdam-Hurghada met Arkefly?

Ik heb gisteren onze tickets opgehaald. Wij vertrekken 31 december om 09:10 tot mijn verbazing zie ik dat de aankomsttijd pas 17:05 is.

We hebben wel een tussenlanding in Aqaba, maar toch lijkt mij de reistijd dan wel erg lang.

En heeft er toevallig ook iemand ervaringen met Hotel Premier Romance in Sahl Hasheesh?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes,

Bianca

• agnes

Hallo Bianca.

Nee hoor, de tijd valt wel mee. Ongeveer 7 uurtjes. Je moet van de reistijd één uur aftrekken daar het in Egypte één uur later is als hier.

Wij hebben eerder ook een vlucht gehad met tussenlanding Aqaba, passagiers erin en eruit.

Het hotel ken ik niet.

Fijne vakantie,

groetjes Agnes.

• BiancaK

Hoi Agnes,

Bedankt voor je reactie, we gaan er zeker van genieten.

Ik had helemaal ik gedachten dat het maar 4,5/5 uur vliegen is. Had niet verwacht dat er met een tussenlanding zoveel tijd bij zou komen.

Groetjes,

Bianca

• Grietje grietjebouma@knid.nl

Wat houdt dat precies in die tussenlanding? Wij gaan 28 april met Arkefly naar Egypte, ook met tussenlanding…….

• agnes

Hallo Grietje.

Ik weet niet waar je een tussenlanding hebt, maakt ook niet uit, maar het toestel blijft dan even aan de grond. Passagies erin en eruit en weer opstijgen. Je mag het vliegtuig niet verlaten. Zal ongeveer een halfuurtje in beslag nemen.

groetjes Agnes.

• nikki123

Hallo,

Wij hebben ook wel eens een aantal tussenlandingen gehad. Wij hebben ook wel eens gehad dat we eruit moesten hoor….maar dat was eruit en naar 1/2 uurtje er weer in…..

Gr Nikki

• Klaas

volgens mij heeft Egypte in de winter dezelfde tijd als nederland

• BiancaK

In Egypte is het een uur later. Wij hadden een tussenlanding in Jordanië en dat duurde ongeveer 45 minuten en mochten het vliegtuig niet uit.