Hotelletje Aswan?

• backpackster

Wie heeft er ervaring met een geschikt hotelletje in Aswan? Ik zoek iets betaalbaars (ben backpacker, blijf backpacker) en iets waar het schoon is, prettig personeel, wat gechikt is voor meerdere overnachtingen. Wie heeft een leuke tip?

• monica

Hallo,

Ik moet even zeggen dat ik het heel leuk vind om te zien hoe jij je reis aan het plannen bent.

Ik herinnerde me dat ik ergens een een site had gezien van een Nubische overnachting, een hotelletje of iets dergelijk, onderstaande link is wat ik heb gevonden.

Misschien heb je er iets aan.

Veel plezier met het plannen.

betelkerem.com

• backpackster

Dank je wel, Monica. Ik plan op zich niet veel (alleen ticket en eerste overnachtingsplaats i.v.m. late aankomst in de nacht), maar goede tips zijn altijd welkom. Ik ga de link van jou bekijken!

Groet, Backpackster

• backpackster

Bedankt Wim. Ik zal kijken. Toch blijven ervaringstips van Egypte'gekken' alhier van harte welkom!

• Manon

Hoi,

Ik kan je Betelkerem heel erg aanbevelen. We zijn er twee jaar terug geweest en hebben het als ontzettend gastvrij ervaren. Het ligt niet in het centrum van Aswan, maar aan de overkant van de Nijl, bij een nubisch dorpje aan de rand van de woestijn. Vanuit het centrum van Aswan heel goed te bereiken met de lokale veerboot. Direct naast Betelkerem liggen mooie graven (tombes of the nobles) in de berg. Wij houden niet van toeristische hotels enzo, daarom hebben we hiervoor gekozen. Geen seconde spijt gehad, gewoon helemaal goed.

Groetjes, Manon Mol.

• backpackster

Manon, dat klinkt goed! Ik ben ook niet zo van de hardcore toeristenhotels, dus ik ga kijken naar info over dit hotel. Bedankt voor je tip!

Backpackster