Toestand Egypte?????

• Boermania

Ik heb zoiets van..nee he, niet weer!!!!!

Afgelopen Februari 2 dagen voor vertrek naar Egypte een negatief reisadvies gekregen waardoor onze reis helaas niet doorging en we omgeboekt hebben (naar de Canarische weilanden).

Nu gaan we (hoop ik) 9 december naar Egypte en de heibel begint weer opnieuw. Helaas zijn er alweer doden gevallen en rommelt het aardig in Cairo.

Valt er nog iets van te merken In Sharm??? Ik weet wel dat het maanden geleden ook gewoon rustig bleef in Sharm en de andere toeristische steden langs de Rode Zee maar vrouwen worden toch liever een beetje op hun gemak gesteld wat dat betreft en ik heb er zo eentje.

• gerard1808@hotmail.com

Wij zijn vorige week terug gekomen uit Hurghada en ik kan je verzekeren dat we daar niks van alle onrust die in Cairo heerst gemerkt hebben. In juli in Marsa Alam geweest en ook daar niks gemerkt hoor.

• burg

er is op dit moment geen negatief reisadvies voor de touristische gebieden. verder was er de vorige keren ook niet zoveel te merken in de grote touristen gebieden. het kan natuurlijk nog veranderen maar dan hoor je dat zeker van het reisbureau. ik zou me nog geen zorgen maken hoor. gewoon lekker gaan!

• ufocus@home.nl

He Boermania

Wij gaan ook op 9 december naar egypte.

Denk dat het vast wel doorgaat,allleen het museum in Cairo kan een probleem worden,en dat zou natuurlijk heel jammer zijn.

Met welke org ga je

conny

• Boermania

Ik vlieg met Air Berlin vanuit Dusseldorf, organisatie Schauinsland. Wel via een Nederlands reisbureau geboekt.

Dat museum zou ik idd maar alvast uit het hoofd zetten. Je hebt gezien hoe snel de lont weer in het kruitvat gestoken kan worden.

Laten we hopen dat de gezonde hersenen van de militaire top hun werk een beetje gaan doen en alles zich stabiliseerd, aan de andere kant zitten we een behoorlijk eind van Cairo af.

Groet, Ben

• backpackster

Jongens, ‘dat’ museum staat dicht in de buurt van het Tahrirplein. En er zijn vanaf maandag verkiezingen. Reden dat de vlam weer in de pan schiet. Logisch met militairen aan de macht, lijkt me. En dat houdt nog wel even aan, want de verkiezingen duren niet een dag zoals bij ons, maar weken.