wij zijn maandag teruggekomen uit Egypte te weten Hotel Aladin in Hurghada, na het lezen van alle negatieve berichten was ik toch wel wat huiverig om naar dit hotel te gaan.
Dan nu onze bevindigen.
Hotel ziet er prima uit mooi verzorgt goede kamers en super aardig en hulpvaardig personeel, het eten was wel het minste wat we ooit op al onze vakanties in Egypte hebben gehad, heel eentoning smakeloos en de soep was werkelijk niet te eten daar zat echt totaal geen smaak aan. tijdens onze vakantie ging het italiaans restaurant na renovatie weer open en daar was het eten duidelijk veel beter. Om te gaan eten bij de naast gelegen hotels Ali Baba en Jasmine moest je wel heel vroeg je bed uit om te reserveren er mogen telkens maar 10 kamers van het hotel bij de naast gelegen hotels eten, ik ben 1x om 07.00 uur opgestaan om te reserveren en toen was ik op tijd 1x kwam ik om 08.00 uur en toen was het al volgeboekt.
Wat ik vreemd vond en nog nooit heb meegemaakt is dat je voor je coctails en het fruit moet betalen heel vreemd!!!
Voor het avond vertier vonden wij Jasmine het leukste. Geen last gehad van de in grote getale aanwezige Russen.
Op het strand hele harde muziek erg storend als je vroeg of het wat zachter mocht kon je een groete mond krijgen van dat blond meisje van het animatie team.Het weer was super alleen de avonden wel heel fris hoor trui en lange broek geen overbodige luxe.
Al met al een heerlijke relax vakantie gehad.