Marsa Alam

• suzanne

Wij zijn in juni in Brayka Bay geweest. Het is een goed resort met vriendelijke mensen. Eten kamers etc. is goed.Mooie tuin.

De onderwater wereld is daar erg mooi. Lion vissen, murene, zeeslang , roggen en schildpad gezien.

Verder hele kleurijke vissen en koraal. Je kunt vanaf het strand het water in.

Succes met het zoeken. Gr. Suzanne

• gerard1808@hotmail.com

Wij zijn in Tulip geweest deze zomer, prima hotel vriendelijk personeel etc.en wat ik een voordeel vond niet zo groot!!!

• groot059

Kijk eens bij Utopia Beach Club , bij arke ,er is nog plaats en voor een leuke prijs

• romeo en julia

Wij zijn net naar Utopia beach geweest en het is ons zeer goed bevallen. Een mooi hotel met een prachtig rif, dit rif is zeer uitgebreid, het binnenrif ligt bovendien beschut bij harde wind, het buitenrif is onvoorstelbaar mooi en kleurrijk en vergelijkbaar met Fayrouz. Wij zijn vorig jaar naar Fayrouz geweest en dat is ook een heerlijk hotel met een prachtig rif. Waar je op moet letten als je eventueel met een duitse organisatie gaat is, dat zij bijna altijd naar Hurghada vliegen en dat heeft een transfer van bijna 3 uur. De nederlandse organisaties vliegen (bij mijn weten) allemaal naar Marsa Alam en dat scheelt een lange transfertijd. Utopia is ongeveen 45 min. en Fayrouz 10 min. rijden met de bus. Wij zijn ook naar verschillende hotels in Sharm el Sheikh geweest maar vinden de onderwaterwereld bij Marsa alam mooier, ongerepter.

• gerard1808@hotmail.com

Als je met een nederlandse organisatie vliegt wel een tussenlanding op Sharm el Sheik hoor.

• romeo en julia

Als je met een nederlandse reisorganisatie naar Marsa Alam vliegt heb je meestal op de terugweg een tussenlanding op Sharm el Sheikh, maar je begint en eindigt op Marsa Alam. De toeristen die naar Sharm gaan hebben ook meestal een tussenlanding, dat is meestal hurghada en soms Marsa Alam.

• carlala

Hallo,

We zijn na lang zoeken en overwegen van bestemming veranderd en hebben gisteren het Three corners resort/rihanna inn in El Gouna geboekt bij sunweb.

Helaas kon de dame me niet vertellen of we in het resort of in het rihanna inn zitten, we duimen maar voor een goede kamer!

Bedankt voor het meedenken allemaal, misschien volgend jaar naar marsa alam!

Fijne vakantie voor wie ook nog gaat.

Groetjes Carla

• nathalie32

Goede keus.

Ik ben in beide geweest.

1x Marsa Alam en 5 x El Gouna en ga in mei weer naar El Gouna.

Rara wat is mijn favoriet.