Marsa Alam

• carlala

Na vele berichten lezen op dit prikbord besloten om Three corners fayrouz plaza beach resort te gaan boeken in marsa alam.

Maar……alles is vol :-(

We (2 personen) willen vertrekken op zaterdag of zodag 26-27 november voor een week.

Iemand een tip voor een ander hotel?

We willen graag een rustig hotel met een goed zwembad en aan het strand met snorkelmogelijkheden.

Bedankt alvast!!!

Carla

• agnes

Hallo Carla.

Ken je de site

www.vakantiereiswijzer.nl

Hier zie je revieuws van mensen over hotels.

Egypte aanklikken, dan Marsa Alam en zo krijg je alle hotels te zien die er zijn met de beoordeling cijfers.

of

www.zoover.nl

Hier Afrika aanklikken en dan Egypte.

Farouyz is een veel gevraagd hotel wat je altijd al vroeg moet boeken.

Succes met vinden van een hotel,

groetjes Agnes.

• agnes

Hallo Carla.

Onderstaand heb ik heb van www.suntip.nl

op de site bij Zoover.nl kun je Suntip aanklikken.

Is wel iets later dan de dagen die je opgaf maar wie weet???

Rode Zee - Port Ghalib

Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort

Heenreis:

29-11-2011

11:10 - 17:10 uur

Air Berlin

Terugreis:

06-12-2011

18:10 - 22:35 uur

Air Berlin

Duur: 8 dagen

Verzorging: All inclusive

Luchthaven: Dusseldorf

Kamertype: 2 persoonskamer

Prijs

Even geduld aub, we zoeken

de beste beschikbare prijs.

Reissom reiziger, Volwassene/Eerste € 661,00

Reissom reiziger, Volwassene/Tweede € 661,00

Totaal reis € 1322,00

Boek nu

• carlala

Bedankt!

Ja zo kan ik natuurlijk ook even zoeken.

Was gisteren al bijna de hele dag bezig en ik zag door de bomen het bos niet meer zeg maar :-)

De reis een paar dagen later kunnen we idd ook meenemen in de overweging, Thanks!

Carla

• Fransje

Toen wij in Fayrouz zaten waren er mensen die ook in in het Tulip Marsa Alam hotel hebben gezeten dat een klein stukje verder schijnt te liggen als Fayrouz. Ik heb op die site gekeken en foto`s gezien ziet er niet slecht uit en lijkt een beetje op Fayrouz en heeft ook zo`n mooie grote steiger waar je op een paar punten af kan om te snorkelen. kwa prijs zit dat hotel volgens mij op de zelfde hoogte als Fayrouz.

Wij hebben al tegen elkaar gezegd als wij weer terug gaan naar egypte voor een weekje alleen rust zon zee strand gaan we weer naar Marsa Alam en dan naar Fayrouz of Tulip, ook omdat het niet ver van het vliegveld af ligt. Het snorkelen is er geweldig. Misschien iets voor jullie?

gr Fransje

• Fransje

Ben ik nog even, bij neckermann is tulip te boeken met vertrek op 27 november voor 8 dagen 1137,50 voor 2 personen

Kijk maar eens op die site

gr Fransje

• carlala

Bedankt al voor de reacties!

Ik ga kijken naar Tulip Marsa Alam hotel.

Maar ik kwam ook Hotel Brayka Bay Reef Resort***** tegen.

Iemand ervaringen met dit hotel?

Groetjes Carla

• edwin1970

Ik heb de meeste hotels in die regio gezien en verbleef zelf in het Iberotel Coraya resort, wat achteraf denk ik de beste keus was.

Groot voordeel is dat het samen met er tegenover gelegen resorts 1 groot complex vormt. (incl. aqua park)

Ook heb je in de ca 3 km lange baai een mooi huisrif, vooral als je wat verder naar de zee gaat. (dagelijks o.a schildpadden, murene's, adellaars roggen en als je geluk hebt dolfijnen)

• carlala

Ziet er idd ook erg goed uit!

Weet je of je er op het resort zeilbootjes kunt huren, catamaran of laser?

Groet Carla

• edwin1970

Geen zeilbootje etc. gezien daar, wel zodiacs van de duikschool die je op het buitenrif kan afzetten.