van vliegveld naar hotel Golden Tulip Flamenco

• staaks54

Voor mij eerste maal Egyptereis.

Ik heb Golden Tulip gevraagd voor eventuele transfer van vliegveld Cairo naar Golden Tulip.

Het advies is om een dure limousine te nemen maar gezien mijn budget en levenshouding niet acceptabel.

Weet iemand een goedkopere manier om de transfer te doen van vliegveld naar Hotel Golden Tulip?

Hartelijke groet,

Jan

• Lidwien61

Hoi,

Heb je een losse ticket en hotel geboekt? Waarschijnlijk wel, want in een pakketreis zit de transfer er bijna altijd bij.

Maar goed, denk dat er genoeg taxi's zijn en die kosten echt niet veel. Als je weet hoe ver vanaf het vliegtuig je hotel is, weet vast hier wel iemand wat de kosten zullen zijn.

Veel plezier!

• scarabee

hi jan..

ik zou gewoon een witte taxi nemen en zeggen dat de meter aan moet,,, en laat m abseluut geen ringroad nemen.. ,, je hotel is op zamalek eiland en in te bereiken via een rechte weg door cairo ,, je zegt dat je via salaah salem straat naar 6 october weg/brug moet gaan,, dat is een soort snelweg dwars door cairo.

de prijs zal wel meevallen en ligt eraan op welk tijdstip je komt ,,vrijdag is t rustig en natuurlijk snachts ook als je klm vliegt, ga maar van 70 tot 100 pond uit ,, 9 tot 14 euro veel plezier in egypte