vluchttijden

• gerard1808@hotmail.com

wie o wie heeft enig idee hoe laat Arke Fly vertrekt naar Hurghada op 2 nov. heen en op 14 nov. terug.

De wintertijden staan er nog niet op en ik weet uit ervaring dat de tijden per jaar niet zoveel verschillen, wij zijn al diverse keren in de zomer naar Egypte geweest en hadden etlkens ongeveer de zelfde tijd zowel heen als terug als de voorgaande jaren.

Ik ben hier erg benieuwd naar, i.v.m. werk van mijn man, (als we nl s'nachts weer aankomen moet hij hier rekening mee houden met afspraken de volgende dag)

• agnes

Hallo.

Ik had ook nog ff gekeken naar de tijden maar nog niets kunnen vinden.

Heb ook het idee dat je ongeveer om 15.00 smiddags vertrekt vanaf Schiphol en de dag van vertrek om ongeveer 20.00 uur in de avond vertrekt zodat je dus om 01.00 uur aankomt op Schiphol.

Zo kun je de dag van vertrek toch nog lekker lang genieten.

Deze tijden hebben wij ook al meerdere malen gehad.

groetjes Agnes.

• gerard1808@hotmail.com

ook met Arke Fly? op zich wel leuke tijden zij het niet dat manlief eigenlijk de volgende dag een belangerijke bespreking heeft dat word dus met de auto naar schiphol zodat we s'nachts nog een paar uurtjes slaap kunnen pakken haha. Treinen rijden dan niet meer om 1.00 uur s'nachts.

• agnes

Ja, ook met Arke Fly.

Vind het zelf ook wel mooie tijden. Dag van vertrek toch nog lekker je nachtrust gehad.

Misschien een dutje in het vliegtuig doen, al lukt mij dat nooit, hahaha.

• joke

hoi gerard,

effe voorbij schiphol is een hotel, die met die pelikaan…, hoef je het hele eind niet gelijk naar huis te rijden én je hebt een paar uurtjes meer slaap.

joke.

• agnes

Hallo.

Vluchttijden staan op de site van Arke Fly.

Heenreis wo 2-11-2011

Vanaf Amsterdam

met ArkeFly, Economy

vertrektijd: 09:00 uur

aankomsttijd Hurghada: 15:20 uur lokale tijd

vluchtnummer: OR 475

Terugreis ma 14-11-2011

Vanaf Hurghada

met ArkeFly, Economy

vertrektijd: 16:25 uur lokale tijd

aankomsttijd Amsterdam: 21:15 uur

vluchtnummer: OR 490

Mooie tijden, zo hoeft Gerard niks van zijn slaapje te missen voor de volgende dag.

Wij gaan de 4de heen en de 19de terug, ook mooie tijden.

groetjes Agnes.

• agnes

t/m Maart 2012 zijn alle vliegtijden te zien op de site van Arke Fly.

groetjes Agnes.