Hoi Miriam,
heb je mijn PM gehad?
Dit jaar zijn de Egyptair binnenlandse vluchten voor een dagexcursie naar Cairo – dus vroeg heen en laat terug - pas zo'n 2 à 3 weken van tevoren op 't goedkoopste tarief te krijgen.
Als je een aanvraag bij ons doet zoeken we graag mee en vind je bij de - geheel vrijblijvende - offerte altijd de beste tickets! B)
We krijgen begrijpelijkerwijs vaak vragen over hoe de situatie in Cairo is; kan ik de piramides gaan bekijken ja/nee?
Wij proberen mensen dan uit te leggen dat de demonstraties in Cairo heel lokaal zijn, vooral op het Tahrir plein en de straten eromheen. De piramides liggen bijvoorbeeld op 1 ½ uur rijden van dit plein en ook de meeste andere bezienswaardigheden liggen er ver vandaan. In de afgelopen twee jaar hebben wij alle excursies in Cairo gewoon kunnen uitvoeren, zelfs naar het Egyptisch museum dat naast het Tahrir plein ligt.
Wat betreft de veiligheid in de megapool Cairo met 18 miljoen inwoners is onze coördinator bij Kingfisher Tours in Cairo ten allen tijde op de hoogte van de lokale situatie bij de bezienswaardigheden en hij is altijd eerlijk in zijn informatie. Deze excursie wordt verder begeleid door een privé gids - eventueel ook Nederlandstalig - en een privé minibus met chauffeur en ook deze mensen kennen hun stad als geen ander.
Dé opmerking van onze gasten die naar Cairo zijn geweest: ‘ik heb helemaal niets van onrust gemerkt en ik ben blij dat ik gewoon ben gegaan’.
Website: www.kingfishertours.com
Email: egypt@kingfishertours.com
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?