hotel met huisrif gezocht op korte afstand van winkels/centrum

• zandje

Ook wij zijn net terug van Fayrouz……..geweldig……..schildpadden en zoveel mooie vissen………Heel aardig en behulpzaam personeel, goede kamers, met zeezicht….teveel om op te noemen………

Je kunt ook met een excursie naar El Queseir, dat schijnt een centrum met een markt te hebben, volgens de hostess is het echt leuk om te zien en de moeite waard.

ook bied Neckermann een supersafari aan,die is ook de moeite waard.

• Fransje

Wat leuk om te horen dat jullie het er ook zo goed naar jullie hebben gehad.

gr Fransje

• wil22

Dag allemaal,

Wij zijn net terug uit Hotel Three Corners Fayrouz, Marsa Alam en het was super. We hebben erg genoten en onze (grotere) kinderen ook! Wat een lieve en gastvrije mensen daar, van tuinman tot kok! Niets is ze teveel. Het eten is heerlijk! De schildpaddenbaai is geweldig mooi, we hebben schildpadden gezien en gevoeld van 1.50 m.! Evenals het snorkelen, wat een prachtig rif en mooie vissen. Ook zijn we naar El Quseir geweest, we hebben buiten ons om nog 5 andere toeristen gezien… Kom op mensen, als jullie nog aarzelen om naar Egypte te gaan, gewoon boeken, de mensen daar hebben jullie nodig en zijn afhankelijk van toeristen! De taxi chauffeur heeft veel verteld over El Quseir, we hebben een kerk bezocht en zijn naar de markt geweest waar groente, fruit, kippen e.d. te koop zijn, prachtig om het pure dagelijkse leven te zien. Ook zijn er wat souvenirwinkels.

Port Ghalib is een nieuw, puur op toeristen gericht dorpje met mooie haven en prachtige jachten. Je kunt via het strand (20 min. lopen) en dan met de watertaxi of via het hotelbusje. Leuke winkels en terrasjes, maar weinig toeristen.

De hotelkamers waren vorige week allemaal bezet. We hopen er nog eens terug te komen.

• miek

Ik ben enorm blij te horen dat het de mensen steeds bevalt, wij gaan in november een weekje naar dit hotel, als jullie tips hebben zijn die meer dan welkom. Moet je het hotelbusje lang op voorhand reserveren als je naar het winekelcentrum wil? Hoeveel moet je hiervoor betalen.

Is het mogelijk op dit per taxi te doen?? Prijs???

Hebben jullie elke dag kunnen snorkelen?? Geen rode vlag??

• Fransje

Het hotelbusje hebben wij smiddag besproken om s`avonds te gaan ik geloof 15 pond voor retour, p.p. Grappig voor een keertje maar niet bijzonder. Waren geen taxi`s.

Wij hebben iedere dag gesnorkeld ook met rode vlag dan kan je in de binnenlagune of je loopt naar de schildpaddenbaai waar je eigenlijk altijd wel kan snorkelen.

gr Fransje

• jennie10

Wie kan me een hotel in Sharm, aan het strand, aanbevelen met weinig of geen trappen.

Jaren geleden waren we in Pyramisa, heeft nu een andere naam, met heel veel trappen en rotsplateau's.

Jaren daarna uitgeweken naar Hurghada en Marsa Alam. Nu willen we weer naar Sharm.

Is er iemand die al het nieuwe hotel Sea Breeze heeft bezocht????????

• agnes

Hallo Jennie.

Sharm heeft ook een eigen startpagina prikbord voor je vraag, zou hem daar ook even plaatsen.

Hier rechts bij populair links kun je hem zo aanklikken.

Op pagina 2 zie je deze vraag staan/ HOTEL MET MOOI HUISRIF GEZOCHT. 11 gijsje217@hotmail.com 20/02/2011 13:05

Misschien kan dit je verder helpen.

groetjes Agnes.

• jennie10

Hoi Agnes,

Bedankt voor de tip.

Zal de vraag bij sharm el sheik zetten,

Groetjes, Jennie

• gerard1808@hotmail.com

jennie10 Schreef:

——————————————————-

> Wie kan me een hotel in Sharm, aan het strand,

> aanbevelen met weinig of geen trappen.

> Jaren geleden waren we in Pyramisa, heeft nu een

> andere naam, met heel veel trappen en

> rotsplateau's.

> Jaren daarna uitgeweken naar Hurghada en Marsa

> Alam. Nu willen we weer naar Sharm.

> Is er iemand die al het nieuwe hotel Sea Breeze

> heeft bezocht????????

Ik weet dat Calimera Royal Daimond Beach een prachtig rif heeft is een super hotel (heet nu geloof Sunrise Diamond Beach geloof ik)

• suzanne

Wij zijn 2x in Calimera royal diamond beach geweest. Super hotel met een mooi rif. Op loopafstand zijn er winkeltjes (1000 en 1 nacht) waar je savonds leuk kunt rondlopen. Personeel is heel vriendelijk mooie kamers. Gr. suzanne