Vakantieinfo voor November

• gerard1808@hotmail.com

Hoi Agnes,

Hartelijk dank voor je snelle reactie, wij zijn maandag teruggekomen uit Marsa Alam. Het toerisme kwam ook daar wel weer op gang hoor, toen we vertrokken zat het hotel voor 99% vol dus op zich prima. het enige nadeel van Marsa Alam vinden wij dat er in de wijde omtrek niks maar dan ook niks te beleven is. We hebben zojuist voor 2 nov. geboekt naar Hurghada.

Waar gaan jullie heen?

• agnes

Nou, dat zal ff afzien zijn met dat weer voor je zeg, van 38 graden of zo naar 16. Maar ach, this zo weer November.

Wat fijn dat het toerisme toch alweer aardig op gang komt dan voor de mensen daar.

Wij wilden in eerste instantie ook wel eens naar Marsa Alam maar daar we 16 dagen gaan wilde ik sávonds toch wel meer vertier en uitgaans mogelijkheden hebben.

Wij gaan naar Arabia Beach, je moet daar mooi kunnen snorkelen en je hebt de mogelijkheid om van de 2 nevenstaande hotels ook gebruik te maken. Dus, sávonds ff lekker slenteren. Bij de één de koffie en bij de nader wat drinken.

Andere mogelijkheden om te doen,

Orange Cafe, Marina haven, centrum Hurghada, iets meer om sávonds eens lekker te slenteren.

• gerard1808@hotmail.com

ja het is zeker afzien in het herstachtige nederland haha, vorige week was het in Marsa Alam 49 graden in de schaduw maar het gekke was dat prima te doen was vanwege het zalige windje wat de hele dag en avond aanwezig was.

Maar je hoor mij niet klagen hoor over het weer hier want wij gaan in november al weer naar de zon dus(tu) wij gaan naar Aladin, ik heb geen idee waar jullie hotel Arabia ligt, wij zitten in het nieuwe gedeelte vrij achteraan. naast Jasmin Village en Ali Baba.

Groetjes uit een regenachtig Losser

• gerard1808@hotmail.com

sorry verkeerd draadje haha was voor Agnes.

• agnes

Voor de plattegrond van hotels van hurghada kijk maar eens op

www.hurghada-vakantie.nl

Aladdin zie je onderin en arabia bovenin.

Village Road is een gezellige wandelboulevard met winkeltjes en terrasjes.

groetjes Agnes.

ff op de site ( hotel kaart hurghada ) aanklikken

• gerard1808@hotmail.com

'Dank je Agnes, leuke site heb er al op gekeken voor de voorpret, haha schaam 8-) schaam ben net terug haha.

• miek

Wij gaan dit jaar voor de 10de keer naar Egypte altijd in november en wij vinden het daar zaaaaalig en helemaal niet uitgestorven dan. Specifieke vragen mag je altijd een privéberichtje sturen. Veel pret!!

• miek

Wij gaan in november naar Marsa Alam waar waren jullie???

• gerard1808@hotmail.com

Agnes thanks voor je foto's. ik heb nog een vraagje wij hoorden dat het in november vanaf een uur of half 4 heel erg afkoelt en je beslist een trui of vest aan moet klopt dat????

• agnes

Hai Gerard.

Ja, wel een vestje of trui meenemen maar dan meer voor de avond hoor.

Heb ervaring met December en Januari en inderdaad kan het dan afkoelen tegen vieren maar heb om die tijd zelf nog nooit een vestje of trui aan gehad hoor. In de zon en uit de wind. Is ook verschillend per jaar. Heb ook al eens mee gemaakt dat we zeker tot half 5 smiddags nog lekker in de zon konden liggen hoor.

Begin November verwacht ik zeker nog wel een heerlijke temperatuur hoor, heb wel eens gehoord van mensen dat ze zelfs sávonds nog in een t-shirtje konden zitten. Beetje afhankelijk van de wind.

Wat betreft de foto's, graag gedaan hoor. Zijn gemaakt in Januari 2010. Gingen hier met min 15 weg en de volgende dag lekker aan het strand, hahaha, heeerlijk.

groetjes Agnes.