Vakantieinfo voor November

• merel130@hotmail.com

Hallo allemaal

November…25 jaar getrouwd….lekker weekje weg…all inclusive….fijne temperatuur.

Als ik nu kijk zie ik dat de hotels maar tot n met oktober gaan.

Wil graag half november weg dus wie kan mij vertellen waar ik zijn moet of moet ik de wintercatalogus afwachten?

Mvg Merel

• joke

Hoi Merel,

heb net even voor je gekeken, weet niet of je via duitsland (bv. dusseldorf) wil vertrekken, op de duitse neckermannreisen.de (met www. ervoor) en je geeft daar als reisdata eind oktober op voor bv. 14 dagen staat er genoeg op.

De (meeste) duitse reisorganisatie's komen eind mei/begin juni al met hun prijzen voor de winterperiode naar buiten.

In nederland moet je wachten tot september, en als duitsers eerder kunnen boeken…..

Heb al wel eens gelijk na een van onze vakantie in februari geboekt voor de vakantie van dat jaar er op….. kon allemaal, ook al waren dan de prijzen nog niet helemaal bekend. Heet dan voorboeken/reserveren en als de prijzen vast staan kun je beslissen of je wel of niet gaat. Maar laat je daarover goed informeren bij het betreffende reisburo wat je uit zoekt.

Veel plezier met uitzoeken,

joke.

• merel130@hotmail.com

Hallo joke

Bedankt voor je reactie. Ik wil eigenlijk via weeze gaan, is voor ons het gunstigst.

Zal het allemaal eens gaan bekijken.

Thx en fijn weekend,

Merel

• joke

Hoi Merel,

via weeze…….. deze zomer vliegt er volgens de vlieginformatie van vliegveld geen een vliegtuig richting hurghada.

onze vakantie voor afgelopen februari werd, we zouden vertrekken via weeze, overgeboekt naar dusseldorf.

hoorde wel van onze toeroperator daar op het vliegveld dat men graag zou willen dat er weer via weeze op hurghada (event. sharm) wordt gevlogen, maar als er nog geen maatschappij is……

De onze (hamburg international) zou doorstart maken, maar hoor er ook niets meer over.

Er was er nog een die afgelopen winter vloog, op vrijdag, maar die vliegt ook niet meer.

Ga binnenkort voor de gezelligheid weer effe naar weeze (is hier ong. 25 minuten vandaan) om te kijken of ze al wát hebben voor volgend jaar, mocht ik iets meer te weten komen, dan komt het op prikbord van egypte en natuurlijk ook op het prikbord van hurghada.

Met zonnige groeten,

joke.

• Wil

Dusseldorf en Keulen vliegen wel daar heen.

• joke

wil,

vanaf airport weeze gaat er geen een vliegtuig meer richting hurghada.

met groetjes,

joke.

• merel130@hotmail.com

Ik heb nog even de tijd dus wacht het allemaal gestaag af :)

• agnes

Hallo Merel.

Bij Arke kun je al voor November boeken, zelfs al tot Mei 2012.

Wij hebben zelfs al geboekt voor November, blijven positief, hahaha, en gun het de mensen daar zo, ze hebben het zo nodig.

Wij hadden voordeel/vroegboek en een 55 plus korting, bij elkaar toch zo'n 640,00 euro, mooi mee genomen.

groetjes Agnes.

• gerard1808@hotmail.com

kan iemand mij vertellen wat de temp. gem. in nov. is en de temp. van het zeewater, we willen begin nov.naar Hurghada. en nog een vraagje is er nog wel wat te beleven in november, we hebben nl. slechte ervaringen met Turkije eind okt. alles heel rustig.

• agnes

Hallo Gerard.

Normaal gaan we altijd begin December of begin Januari, hele voordelige weken, net voor en na de feestdagen.

Dit jaar gaan we iets vroeger, 4 November.

De temperatuur zal zeker wat graden schelen met de maanden waarin wij gingen. December en Januari toch wel tussen de 24/28 graden hoor. Alleen in de namiddag tegen vieren kan het fris worden door de wind die dan op komt zetten. Dit verschilt ook per jaar weer.

Begin November verwacht ik toch nog wel een temperatuur zeker tussen de 25/30 graden. Denk dat de avonden ook nog wel aangenaam zullen zijn.

In Egypte is er sávonds altijd vermaak daar de temperatuur altijd goed is, winkels zijn open, terrasjes, hetzelfde als in de zomer. En ook toeristen genoeg. Nu in deze tijd is het even afwachten hoe druk het is maar normaal gesproken is het er altijd gezellig druk.

Met deze tijd bedoel ik de rellen die begin dit jaar geweest zijn, de stroom toeristen komt langzaamaan weer op gang.

groetjes Agnes.